Author: No One
•duminică, decembrie 18, 2011
Acum doua nopti am visat ca visez. Adica aveam un vis in vis. Ce mai tin minte era ca eram pe un pat, in camera mea (care nu arata ca cea reala, ci era intr-o casa gen mediteraneeana) si a urcat pe el o catelusa cu par scurt, neagra cu maro, ce am numit-o Andreea. Si apoi m-am ridicat si m-am dus la baie, la dus, care nu avea cada. Si apoi m-am trezit din visul din vis si eram nerabdator sa-l zic pentru ca simteam ca ar fi din viitorul meu, ca lucrurile din el inca nu erau dar se vor intampla. Asa ca m-am dus la o masa unde erau mai multi oameni.

Si apoi am mai visat cateva chestii pe care nu le tin minte. Dar in legatura cu visul din vis cred ca este al doilea de genul asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, decembrie 18, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.