Author: No One
•duminică, ianuarie 15, 2012
Revin cu niste cautari de pe google de pe anul asta. Am sa le pun numai pe cele care par mai interesante.
  • o intamplare in epoca de piatra
  • "kalle mattson" (nici nu stiu ce inseamna)
  • am primit 10 ani intedictie pe sua
  • baieti frumosi de 14 (this sounds creepy)  
  • blogul suflet de tarfa e scris de un barbat (posibil)
  • buffy spike quotes
  • cautare tumblr (si... care duce pe blogspot :D)
  • ciripit de vioara
  • fete cu pistrui
  • ganduri pierdute
  • halucinatii paianjeni
  • imi dati un site cu baieti (again... creeeeepy)
  • inca te astept baiat trist (asta cred ca are legatura cu mine :)) )
  • intamplare imaginara petrecuta in epoca de piatra
  • mana incordata
  • marimea conteaza? (multi zic ca da)
  • nu te-ai intrebat niciodata
  • omul cu o singura aripa
  • poza iubire tumbir
  • poze om care este trist
Si de anul trecut din decembrie
  • stelute pe pamant utube
  • baieti frumosi de 16 (acum a crescut varsta :)) )
  • barbati frumosi 18 ani
  • barbati frumosi din profil
  • batranul scrub
  • colindato ghiding mahar
  • cu cat te gandesti mai mult la ceva
  • cum e varful limbii dulce (dulce?)
  • cum sa imi dau parul pe o parte
  • dc ma gandesc la ea
  • de ce ametim cand ne invartim
  • desene cu stelute
  • eseuri cine sunt eu
  • fata fara cip ( :)) )  
  • if you were waiting for a sign (inca astept)
  • nu stiu sa glumesc
  • parintii mei sunt comparatii
  • paru facut cu placa barbati
  • sa scriem despre semeone si despre tema melodiei
  • sms de trecut    
Unele nici nu stiu cum de fac legatura cu blogul acesta :))

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, ianuarie 15, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.