Author: No One
•sâmbătă, ianuarie 07, 2012
Am incercat sa fug (sau sa evadez) si mi-am facut o barca din hartie. Cu care sa merg in alta lume. Am luat un piscot si am vaslit cu el. Pana s-a inmuiat in apa. Apoi am vaslit cu degetul mic de la mana dreapta. Printre alge si coji de banane. Oare asta e lumea mea, prinsa intre algele marii?

Am mers pe ninsoarea abundenta pana am dat de o insula. Una mica si patrata. Nu am coborat ci doar m-am uitat la ea. Si ea s-a uitat la mine. Mi-a zis "Mai mergi". Asa ca am plecat. Printre valuri si furtuna. Pana am dat de o stanca. In mijlocul oceanul. Am facut plaja si m-am bronzat pe obrazul stang. Si apoi am plecat. Din nou.

Am incercat sa evadez in barca mea de hartie, impaturita cu grija. Am incercat sa plec si sa ma duc in alta lume. Undeva departe, undeva asemanator viselor mele. Si tot cea am facut a fost sa ma pierd pe mare. Pentru ca nu e realitatea. E doar un substitut, un vis, o speranta. In realitate noi traim realitatea, oricat de mult am vrea sa evadam. E ca si cum visezi ca peste noapte vei ajunge in alta parte si de fapt dimineata te scoli in acelasi pat, in aceeasi casa, in acealasi oras. Asa ca mi-am dus barca la mal si am pironit-o acolo cu o agrafa. Acum stiu. Stiu ca nu pot sa scap de realitate.

Dar voi mai incerca :P Sa evadez.

PS: Da, sunt incapatanat :)

This entry was posted on sâmbătă, ianuarie 07, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.