Author: No One
•marți, ianuarie 31, 2012
Am visat o fata azi. Eram in vechiul bloc unde am stat inainte sa ma mut la casa si ea statea la o masa la parter. M-am dus la masa aia si i-am zis sa imi zica ceva, orice. La inceput s fost surpinsa dar apoi a povestit ceva despre un sofer de taxi. Mi-a placut asta la ea, ca a fost pe faza, ca a intrat in joc. Avea parul blond-roscat (care se inchidea la culoare cu cat inaintam in vis) si ce m-a fascinat la visul asta a fost faptul ca puteam sa-i vad chipul. Si nu numai sa-l vad dar sa ramana asa tot visul. Am dansat (cred) si apoi am urcat scarile pana la ultimul etaj unde am intrebat-o unde e umbra ei si ea mi-a zis ca e atasata de mine. Apoi a fugit in apartament. Eu am zis ceva ca ma voi casatori cu ea si m-am dus dupa ea. Visul s-a terminat cand am dat de taica-miu acolo, in vis, si mi-a stricat tot visul :))

De obicei nu vad chipul celor pe care ii visez, dar de data asta chipul ei l-am vazut cat se poate de clar. Si s-a pastrat asa tot visul cat ea a fost in el. In general in vis nu vad chipurile asa ca ma miram, in timp ce visam, ca pe al ei il puteam vedea. Chiar nu-mi puteam lua ochii de la ea ca sa nu-i pierd chipul.

Acum mai am o chestie. Nu ma pricep la culoare parului, la nuante. Stiu ca parul ei era la baza roscat poate dadea putin spre blond. Era ca spicul de grau dar spre roscat. Nu roscat rosu ci roscat galbui. :))) Vedeti, nu pricep :P Stiu doar ca tin sa zic nuanta corecta de culoare ptr ca in vis imi placea parul.

L.E: dupa ce am citit comentariile, in care mi se cerea sa zic cum arata, trebuie sa o cautam pe fata asta :)) Facem un portret robot si o dam in cautare :P Doar sa imi aduc aminte cum arata...

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, ianuarie 31, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.