Author: No One
•miercuri, ianuarie 11, 2012
Inca un an. Pam-pam! A mai trecut un an si parca viata mea e aceeasi (stiu, e ca si cum ti-ai dori sa ploua in desert) sau e din ce in ce mai rau. Inca nu ma simt (mai) batran dar varsta parca zice altceva. Cu siguranta nu simt ca as avea varsta asta. Si nu e de bine. Mi-as dori sa fiu la varsta pe care o am. Nici inainte, nici dupa.

Pentru moment toate-s bune in aiurit land. Inca imi mai fac procese de constiinta cu trecutul meu, ganduri venite din trecut sa ma chinuie. Oare sunt blocat, nu neaparat in trecut dar in gandurile mele?

Azi mananc tort si imi traiesc ziua in liniste. Sau asa as vrea.

Ma gandeam aseara ca suntem centrul universului nostru si ca nu credem ca ni se poate intampla ceva. Ca poate fi rau. Dar tot ce vad in jurul meu imi arata ca pentru unii se poate intampla. Boli, suparari, durere, dezamagiri in viata, moarte. Nu suntem imuni la viata, la realitatea ei. Nu-mi place sa ma simt asa mic in lumea asta. Mic si firav. Orice pot pati, orice se poate intampla. De parca realitatea asta numita viata atarna de un fir de par.

A mai trecut un an si nu sunt multumit de mine. As vrea sa fi fost altfel. Nu anul asta, ci viata mea. Eu sa fi fost altfel. Sa fii luat fraiele vietii mele atunci cand trebuia, sa fii participat activ la ea.

In afara de cateva atentii azi e o zi ca oricare alta. Nici macar eu nu o mai consider o zi speciala. E doar ziua in care m-am nascut si atat. Daca-mi pare rau ca nu e altfel ziua de azi? Nu. Pentru ca m-am obisnuit asa. Asa cum zice titlul: "a mai trecut un an". Asta simt.

Stiu ca nu e o postare fun (dar oare cand postez eu ceva amuzant :)) ). Doar am vrut sa scriu cateva cuvinte si le-am scris pe astea. Pentru ca asta e realitatea. De ce sa infrumusetez cand mie nu-mi vine sa o fac? Ce vreau sa zic ca desi pare mai sumbru, de fapt asa scriu eu. As mai vrea sa zic ca vroiam sa termin intr-o nota mai vesela :)), dar nu-mi vine nimic in minte. Promit ca la anul aduc un clown :)) Care sa scoata flori de plastic din maneci :P That should do it :))

Voi ce ati facut in ziua asta? :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, ianuarie 11, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.