Author: No One
•duminică, ianuarie 22, 2012
Suntem suflete singuratice. Toti vrem sa fim prietenii altora. Dar unde sa-i gasim?

Asist pe bloguri la oameni care citesc blogul respectiv si isi doresc sa ia legatura si sa se imprieteneasca cu autorul. E bine sa faci asta? Nu e oare o iluzie? Asta imi arata cat de singuri suntem daca ne cautam prietenii pe blogurile pe care le citit. Eu insumi am simtit nevoia sa iau legatura cu anumite persoane. Nu zic ca e rau dar cat de mult ne arata asta singuratatea interioara.

Ne atasam de si comunicam mai bine cu niste necunoscuti.

M-am surprins zilele astea ca am stat pe un blog si am vorbit cu autoarea. E prea mult spus am vorbit. Eu puneam in joaca niste intrebari penibile si ea raspundea. Vroiam, simteam nevoia sa vorbesc cu cineva. Nu e ea persoana cu care sa legi prietenii dar un fel de fascinatie ma face sa tot ma bag pe acolo :))

Chiar si cand scriu aici eu de fapt vorbesc cu voi. De fapt la concluzia asta am ajuns, scriu ca sa tin legatura si sa vorbesc pe aici cu oameni. Asta motorul care ma face sa scriu.

As vrea sa scriu fara oprire pana maine dimineata. Sa umplu pagini si pagini. Sa zic nimicuri peste nimicuri dar sa simt ca iau plictiseala asta apasatoare de la mine.

Maine incepe oficial sesiunea (primul examen e mai incolo). Iar eu nici nu vreau sa aud de ea. O luna de stres si ganduri la altele si la altele. Asta e pentru mine.

Parca sunt un mare copil :)


Cause I’ve started falling apart I’m not savouring life
I’ve forgotten how good it could be to feel alive

Pun aici si videoclipul si o versiune live

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, ianuarie 22, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.