Author: No One
•vineri, ianuarie 06, 2012
Sunt prins intre doua trenuri ce se misca in sensuri opuse. Pe linia deciziilor. Ce duce departe in orizont. Ma uit si nu ma apropii caci trenurile ma pot spulbera. Dar oare e bine? Sa ramai pe loc si sa privesti trenurile cum trec pe langa tine? De frica?

Intinde mana si risca. Vezi, poate trenurile sunt doar o iluzie. Poate e o alta lume in afara de linia pe care stai. Sau urca intr-un tren. Prinde curaj si fa-o din mers. Nu vei stii niciodata unde te va duce. Poate intr-o alta lume mai buna si mai inteleapta.

***

Am vrut sa scriu un text "pe foi albe" si a iesit textul asta care parca mi se adreseaza. Pacat nu il voi urma. Ma stiu prea bine. Acum suna bine dar in curand il voi uita.

Zilele astea iar ma gandeam sa nu mai scriu. "Nu am ce" imi ziceam. Dar cred ca am gasit o posibilitate sa mai scriu si anume sa o fac acum la orele astea (22 - 24), ascultand o melodie si cautand inspiratia. Orice vine e binevenit aici. Daca va va placea atunci va fi si mai bine :)

***

O melodie (de la Alex)


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, ianuarie 06, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.