Author: No One
•miercuri, februarie 01, 2012
Ne raman in cap cele mai obscure chestii. De exemplu acum cand scriam pe twitter mi-am adus aminte ca John Mayer zicea intr-un alt mesaj pe twitter ca daca astepti mai mult de un x timp atunci nu mai e mesaj twitter, adica el trebuie sa fie spontan nu gandit. Cu asta am ramas in cap de fiecare cand scriu pe twitter. Nu ca as respecta ce zice el, eu tot stau si rotunjesc fiecare cuvant :))

Fiind dimineata am stat si m-am uitat la altii pe facebook. Uite unde shade stalkeru' :P 35, transsexual, New England :)) (gluma cu inteles numai pentru mine). Da, unele glume trebuie sa le ai numai pentru tine. Ascult The Bangles, Something that you said.

O sa ma culc peste 5 minute la 6:30, acum fiind 6:25 :D Nu vroiam sa dorm (am dormit pana acum) si am trecut pe aici sa mai ascult o melodie. Aceasta postare e una clasica "insemnari pe marginea chiuvetei" :)) As vrea sa scriu depsre lucrurile obscure care ne vin in minte, dar nu mai am ce sa zic. Doar ca ele shad acolo, lucruri fara importanta aparent pe care le-am prins undeva pe drum

Gata, ma duc. Va multumesc ca ati fost cu mine la ora asta devreme din dimineata. Bye Bye!

L.E: I-am visat pe Ion si pe Adela. Eram la nunta lui Henry Cavill (este actor si cred ca juca un personaj). La sfarsit, de dimineata, Adela intra in mare, iar eu si Ion intram si noi ca sa o scoatem de acolo (marea era putin agitata). Cand sa ajungem aproape de mal Ion ne zice sa-l scoatem din mare pentru ca o sa se supere si o sa faca "ca necuratul" :))

N-ati observat ca visele sunt cele mai interesante atunci cand sunt inspre sfarsit?

Gata, e ora 13:40. Am terminat de scris aici :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, februarie 01, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.