Author: No One
•vineri, februarie 03, 2012
Tot din seria chestii obscure am ramas in minte cu cuvantul partuza asa cum era linkuit spre dexonline de pe blogul Curvettei. O mai tineti minte? :)

Si daca tot suntem la bloguri despre sex si orgii, nu credeti ca daca tot citim bloguri in care se face abuz de sex, alcool, tigari si droguri ajungem sa ne desensibilizam? Adica asistam la o poveste (reala credem noi) in care personajul face astea si noi cu cat citim mai mult ne pierdem sensibilitatea la ce e bine si ce nu e. Cu fiecare click noi incurajam personajul sa faca ceea ce face. Uite, deja ii zic personaj si nu persoana :P

Si eu citesc (si citeam mai mult si un alt site pe tumblr) un blog in care tipa face numai "prostioare" :P. Si de la ingrijorare ptr ceea ce face acolo acum am ajuns si eu un spectator care rasfoieste sa vada ce se mai intampla. M-am desensiblizat. Nu ma refer la sex, care atat timp cat se face responsabil e ok, dar la alcool si droguri lucruri cu care nu sunt de acord. Si daca suntem aici, atunci cat trebuie citite aceste bloguri si mai ales cat trebuie sa judecam sau sa incurajam ceea ce face? Totul tine de care e limita noastra, cu precizarea ca poate a avea o limita nu e un minus, ci e un fel de a fi. De exemplu unii sunt de acord cu drogurile (in ideea de a fi consumate), altii nu (cum sunt eu) sau unii sunt de acord cu explorarea sexuala mai "agresiva" (a se intelege completa), altii nu. Fiecare are o limita care-l defineste. Limita mea e X, limita ta e Y. Asta nu ne face, zic eu, pana la un punct, inferiori unii altora.

Si ca sa ajung de unde am plecat voi va simtiti desensibilizati de blogurile mai "obraznice" pe care le cititi (daca o faceti )? Va simtiti, daca tot suntem aici, desensibilizati de stiri sau de filme, de muzica, de jocuri sau de internet? Eu unul nu, dar acum dupa ce am citit blogul repectiv si am ajuns la constatarea ca pot fi desensibilizat, atunci poate am fost deja desensibilizat de acestea.

Trebuie sa fac clar ce inseamna "desensibilizare" dupa mine. Inseamna ca pleci la un lucru cu care nu esti de acord si apoi intrand in contact cu un blog, film, stire etc incepi incet incet sa tolerezi acel lucru pana cand nu mai simti nevoia sa tragi un semnal de alarma.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, februarie 03, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.