Author: No One
•joi, februarie 16, 2012
Apa curge in chiiuveta. Pic pic. Ia un scaun si sezi. O sa facem dragoste mai tarziu. La 10 si 20. Vom respecta toate pozitiile si vom face sex mecanic. Ia un scaun si sa vorbim despre zilele noastre proaste. Cat suntem de anapoda si cat de prost ne simtim. Ahh... am uitat... I'm a mess. As vrea sa-mi plangi de mila. Eu deja o fac. Da, sunt instabil emotional, iti zici. Putoare mica ce-mi esti, iti zici. Nemernicule, imi strigi. Sunt mirat. Nu ti-am tras-o in pozitia aia si ti-a placut? De ce esti suparata pe mine? Preshule, imi striga. Nahhh paguba acum, chiar ma simt prost. Stiu ce crezi despre mine, dar te rog nu-mi zice. Minte-ma frumos. Zi-mi ca sunt flocos si potent, ca-ti fac zilele fericite, ca te implinesc atat in pat cat si in afara lui. Dupa cum vezi draga mea ma gandesc mult la sex. E o boala veche. Dar nu-ti face probleme, stiu sa-mi tin frustrarile pentru mine. Asta in zilele bune. In zilele proaste imi plang de mila. Proaste zile mai sunt si alea. Dar divaghez... Ia un scaun si sa purcedem. La povesti de basm, despre iubiri asa cum ni le dorim, despre o tara asa cum o vrem, despre un presedinte... ufff doamne, cu "d" mic, ce m-a pus sa aduca vorba de Bas... Sa-l lasam, sa-l lasam. Unde eram? La scaun. Draga, arati pacatoasa in seara asta. Imi vine sa zic ca vreau sa te fut in scaunul ala, dar chestii de astea nu se zic pe blog. Nesimtitule, imi strigi. Stiu la ce te gandesti, imi zici. La ce draga? Ea se opreste. Am fost prea subtil? La ce draga? La comutatoare? La bizoni? La mine? La tine? La sex, nesimtitule, la asta te gandesti. Nu ma iubesti deloc. Nu ma mai apreciezi. Ei ash, eu? Dar draga eu te apreciez, dar ce sa-i fac daca... Uite, sunt ca un cal cu piciorul rupt. Nu mai am nici un rost pe lumea asta. Cel putin acum. Ma simt prost in pielea mea. Oare astept pe cineva sa-mi traga un glonte in cap? Poti sa fii tu draga? Sa stii ca te pot enerva pana vei apasa pe tragaci :) Ma pricep la asta. As face-o, dar mi-e teama ca raman singur. Si atunci ce ma fac? Dar sunt pe dinafara. Ia un scaun si stai sa iti zic o poveste. M-am nascut intr-o iarna. Poate eram un copil frumos. Unii zic ca eram grasut. Poate dragalas. Nu stiu ce mi s-a spus la nastere, in legatura cu destinul meu, dar eu nu mai tin minte. Poate credeam ca va fi misto. Dar am zis sa mai astept. Am zis, la anu. La anu. La anu. In fiecare an de trai mi-am zis "la anu". Atunci o sa reusesc, atunci o sa fie mai bine, atunci va fi viata pe care mi-o doresc. Dar au trecut anii si eu... ei bine, a devenit din ce in ce mai rau. Pana am ajuns in ziua asta in fata ta. Acum mi se pare ca e cel mai rau. Vezi tu draga, copilul acela a gresit, omul acesta a gresit. Totul a fost o mare greseala. Nu mi-am trait viata, am zis doar "la anu". Am visat si am gresit. Ca si cum ai paria pe un cal gresit. Am pierdut. Nu-ti pot cere sa ma salvezi, desi as vrea. Asta e pacatul meu. Eu trebuie sa trag ponoasele. Dar tu ce poti sa faci e sa fii aici. Si sa mai faci din cand in cand sex cu mine :D Nemernicule, imi striga. Dap, credeam ca o sa pice la povestea asta stupida si ca o sa o facem in sfarsit. Deja se face dimineata. Uite... Ia un scaun si sa stam asa, fiecare, fata in fata si sa ne privim. Fara vorbe, fara suparare. Ochi privind in ochi. Sa stam si sa ne privim si sa ne vedem asa cum suntem. Oameni. Simpli oameni. Cu defecte si calitati. Cu prea multe pacate si prea multe decizii proaste in viata. Cu destine frante. Nu voi zice nimic. Nici de sex, nici de nimic. Vreau doar sa ma uit la tine si tu la mine. Deci, ce zici draga mea? Iei un scaun?

***

Gata textul. Aberatie pura :D Copii, plecaciuni [Jon, Jo si Johnny fac plecaciuni, asa cum pot si ei, mai stangaci]. Gata? Acum sa ne retragem. E tarziu, e tarziu, si cititorii care au ajuns pana aici trebuie sa se scoale devreme maine dimineata. Va multumesc si va doresc o noapte frumoasa [Eu si copiii disparem dupa cortina care cade incet].

This entry was posted on joi, februarie 16, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.