Author: No One
•sâmbătă, februarie 18, 2012
Am terminat cu sesiunea. Cred ca o sa raman cu 1-2 examene pe toamna pentru ca s-au aglomerat toate in perioada asta din cauza ninsorii de aici.

In rest ce sa zic? Am vorbit cu mai multe persoane pe chat si am intrat pe un site de match making si concluzia este ca I suck la chat :)) Nici la asta se pare ca nu ma mai pricep :( Intr-o zi o sa ma indobitocesc de tot. Mi s-a atras atentia ca intreb des "ce mai faci?" si ca nu e bine. Un sfat bun as zice, ar trebui sa mai variez si eu intrebarile si sa fiu spontan/inventiv in ceea ce zic. Si daca tot sunt la intrebari, le pun de prea multe ori, prea des. Dar ce sa fac caci nu stiu ce altceva sa zic si nu gasesc pe cineva cu care sa am un schimb de replici. Toate persoanele noi cu care vb pe chat stau si asteapta sa vorbesc eu, normal ca la un moment dat pun prea multe intrebari sau raman fara cuvinte. Sau poate sunt neinteresant si nu sunt spontan. Cine mai stie? Pe site-ul de match making am vorbit cu o fata si pana la urma a ajuns sa ma ignore ptr ca i-am zis ca o bate cineva peste fundulet cu batzu :)) Ohhh god, ce dezastru :)) Chiar ca I suck :P Cred ca credeam ca o sa vorbesc cu o groaza de persoane :)), dar dupa vreo 25 de "vrei sa vorbim?" cred ca am sa ma las de sportul asta. Nu merge si eu ajung sa ma simt prost ca nimeni nu vrea sa vorbesca cu mine. Cam atat despre chat :P Parca sunt un copil cand ma plang de d-astea :)) Nici nu v-ar veni sa credeti ce varsta am dupa ceea ce scriu aici :P

Ma surprind ca ma uit dupa multe gagici pe strada si mai ales dupa funduri. Oare am ajuns obsedat? Doamne chiar ca-mi trebuie o gagica :))

Simt ca I'm a mess si ca sunt pierdut. Despre altceva nu mai pot scrie. Nu am texte vesele si pozitive. Incerc sa balansez ce scriu aici asa incat sa nu o dau prea mult in emo, dar nu am ce scrie decat ca nu mi-e bine. Ca sunt vai de capul meu si ca nu sunt multumit de asta. Mi-e rusine cand ma gandesc ca depinde de mine si eu nu fac nimic. Sunt ca un caz pierdut. Nu stiu ce sa fac si nu stiu cum sa o mai fac. Mi-am pierdut toate abilitatile (daca aveam unele). De ce ma plang atata? Parca tot ce fac pe blogul asta e sa ma plang fara sa fac nimic.

Sper sa nu ma judecati asa aspru. E cam emo ceea ce am scris aici. Asta e. Ma descarc si eu cum pot si exist si eu in lume. Nu sunt suparat daca asa pare din text. Gata, va las si va multumesc daca ati ajuns aici fara sa ma judecati.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, februarie 18, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.