Author: No One
•marți, februarie 28, 2012
M-am tuns :) Si ma simt bine tuns :)) (parca sunt o oaie :)) )

Ahhh... atat? Atat aveai de zis? Ca te-ai tuns? HAhaha. Paaai, nu...

In rest am ajuns la concluzia... Care? La concluzia ca s-ar putea sa n-am nicio iubita sau doar una in viata asta. Nu vad mai mult de atat, de fapt nu pot sa vad mai mult de atat. Nu e vorba de povesti de romanta in care ma pastrez ptr iubita vietii mele, ci nu sunt cine stie ce leu social (mai mult un ierpuras fricos si anti social). Asa ca daca nu am nici un social skill whatsoever, nici nu pot sa pretind ca voi avea multe gagici in viata. If I'm lucky I'll get one :)) Si acum...
  • din categoria "poveste": imi gasesc sufletul pereche, the one and only, am asteptam toata viata pentru ea, ne iubim, ne casatorim, traim happily ever after pana moartea ne va desparti :D Pam-pam
  • din categoria "realitate": imi gasesc prima tipa pe care o prind (pe principiul "nu vei mai gasi o alta"), ne iubim (la inceput, ptr ca apoi imi va manca ficatii) apoi ne casatorim, ea se face ca vaca (eu ma fac ca boul), facem copii care sa ne manance ficatii, se raceste relatia (ptr ca e o vaca care-mi mananca ficatii si pt ca eu sunt un bou) si ajungem sa traim in dormitoare separate pana moartea ne va desparti (if I'm lucky). Saaau... nu-mi gasesc pe nimeni (cel mai probabil) si voi ajunge sa traiesc singur (sau cu parintii) fara dinti in gura la 40 si ceva si cu a shitty job care sa-mi manance ficatii. Pam-pararam-pam-pam :D
Cam la asta se rezuma totul.

In rest, mananc putin si dorm mult. Astea sunt semne de depresie, mi-a zis maica-mea mai demult. Holy shit, hai ca nu stiam asta. Acum sunt si depresiv? Cu o viata ca asta? Nici ca nu-mi puteam inchipui. De necrezut. Hai ca-mi dau doua palme sa ma scol din ea :D Acum really, n-are nicio vina maica-mea, cred ca isi face griji si ea. Dar asta e. This is it, cum zicea raposatul Michael. Mai mult de atat nu (stiu sa) am parte.

In rest totul e bine. Recunosc ca nu am chef de nimic dar nu e ceva neobisnuit la mine. Dar e bine. Atat se poate intelege din tot ce am scris. Restul sunt povesti.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, februarie 28, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.