Author: No One
•joi, martie 29, 2012
Pe net toata e lumea arata bine si e sexy :)) Din vorbe arati cum vrei :P Cred ca si imaginatia ajunge sa te pacaleasca.

In rest, am visat ca traduceam un text (versuri probabil) din engleza. Eram foarte atent la toate sensurile posibile si explicam persoanei ce si cum :)) Pana sa traduc tot persoana a disparut de langa mine :P Nici nu cred ca am terminat traducerea. Tin minte ca i-am zis persoanei ca mi-ar placea sa stau intr-un oras gol, sa savurez linistea de pe strazi. Eventual pentru ceva interactiune sociala sa fie max 10 oameni in oras.

Visez mult, foarte cinematic asa (adica parca sunt filme sau seriale). Dorm mult ca sa nu ma prinda plictiseala. Invat. Traiesc.

Nu prea mai am ce zice. Doar despre vise (ptr ca somnul imi ocupa aproape tot timpul :)) ) si mici update-uri care sunt mai bune de scris pe twitter (care sta acolo abandonat). Nu pot sa gandesc decat in cateva fraze pe care imi vine sa le scriu aici decat pe twitter.

Nu vreau sa ma mai plang aici desi imi vine, asa ca nu prea mai am ce scrie :))

Sunt pe cale sa ma duc la un psiholog de aici de la mine (uite, asta-i vers de twitter :P)

Unde sunt "pe foi albe"? Tot ce mi-a venit in minte a fost "Mi-am pierdut un slap" :)) Unde? Probabil pe scarile existentei, cand fugeam cu rochia trasa pana la genunchi :)) Va dati seama... picioarele mele paroase si o rochie :)) Se vede ca nu am nimic de zis. Doar aberatii.

Va las cu o melodie, ce o ascult acum, luata de pe twitteru lui Z.e


Ce ziceti, cititorilor? R U Mine? :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, martie 29, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.