Author: No One
•joi, martie 01, 2012
Ultima oara cand am vazut soarele mi-ai zis ca nu o sa dispara. Ultima oara cand am vazut luna mi-ai spus ca va fi acolo pentru totdeauna. Ultima oara... nici nu mia stiu cand a fost ultima oara. Parca au trecut secole. Mi-am adus aminte cum ne jucam printre spicele de grau. Cum eram odata bucuros cand te atingeam, cand te tineam in brate. Dar azi... nu mai esti aici. Asa ca deodata mi-am dat seama ca lipsesti cu desarvarsire. A trecut atata timp incat am uitat ca nu mai esti aici. Incerc sa-mi aduc aminte dar totul e prea departe si tu nu mai vii inapoi in mintea mea.

Lumea mea e atat de mica. O sfera, pe care locuiesc. Fara tine sa-mi spui ce e bine nu mai e la fel. Fara tine ultima melodie e chiar este ultima. O ascult si imi dau seama ca e sfarsitul unei perioade. In care am trait chiar fericit. Si de acum nu mai stiu ce ma asteapta. Singuratatea e ceva ce traiesti, nu e ceva ce afisezi. Si cand lumea o sa ma intrebe "si... unde e jumatatea ta?" eu am sa le zic ca am pierdut-o pe drum, ca poate nici nu a existat, ca cine stie, poate de fapt e a altuia.

Traiesc la marginea universului, printre lanuri de grau. Si privesc la centrul universului incercand sa-mi spun ca va fi bine. Ca lumea se invarte si ca eu o fac odata cu ea. Dar aici, pe sfera mea, nimic nu mai e sigur. De unde sa stiu eu ca ea se invarte cu universul? Poate sta pe loc. Poate aici la margine toata lumea e singura. Poate ca asa e regula. Incerc sa-mi ocup timpul cu ganduri pozitive, cu sperante si vise. Dar negrul cerului nu iarta. Numai stelele imi mai sunt prietene acum. Imi mai fac cu ochiul din cand in cand. Dar fara nici o vorba. E prea liniste in sufletul meu. Liniste care se transforma in zgomot si agitatie interioara. Numai o melodie ma mai tine intr-o stare de bine. O fredonez uitand ca am uitat versurile. Imi aduc aminte doar de sunete. Atat.

Ultima oara credeam ca va fi bine. Visam cu tine si sper ca si tu cu mine. Dar ultima oara a fost ultima oara.

This entry was posted on joi, martie 01, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.