Author: No One
•sâmbătă, aprilie 14, 2012
Se juca cu un pantof in maini. Il privea lung si, mi se pare mie, poate mai insel, cu placere. Sau curiozitate. Il arunca pe pat langa mine. Isi aprinse o tigara si se aseza pe fotoliul comod. Picior peste picior. In fusta sa scurta, exasperant de scurta.

- Sa stii ca nu suntem prieteni, imi zise prinvindu-ma prin fum

Fuma in continuare, uitandu-ne unul in ochii celuilalt. Fumul cutreiera prin camera incetosand-o. Nu zicem nici unul nimic. Ce era sa ne zicem? Ea sigur nu vroia sa zic nimic. Ma studia, poate. Eu... eu eram luat prin surprindere ca nu vroia sa fim si prieteni. Mi-as fi dorit. Da, sexul era bun, dar raceala asta? Incerc sa o inteleg si cumva printre colturile mintii mele cred ca pot. Ea vrea sa ramana doar amanta, fara sa se ataseze de mine. Nu, nu sunt casatorit, dar ii zic amanta pentru ca asta i se potriveste. Nu-i pot zice nici prietena, pentru ca nu vrea, nici iubita, pentru ca nu exista nici un fel de iubire intre noi. Doar facem sex. Dar as vrea sa o inteleg mai bine, as vrea sa fiu prietenul ei. Dar stiu, stiu, nu se poate si nici nu insist. Poate are motivele ei de ce nu vrea sa se expuna.

Isi termina tigara. Se ridica si incepe sa se dezbrace. Ahh, ce sani perfecti si rotunzi are. Iti pierzi minte uitandu-te la ei :P O las sa se dezbrace de tot, admirand-o. Are corp subtire, de felina, cu o mica liniuta, acolo, jos. Sfarcurile stau semete in sus. Numai bune de muscat :) Ma uit putin in jos, excitat si incurcat. Frumusetea ei ma incurca tot timpul. Nu stiu de ce m-a ales pe mine. Nu sunt amantul activ in povestea asta. Poate ii place de ceva la mine, la personalitatea mea. Nu stiu.

Se apropie de mine. Anticipatia ma excita si mi-o intareste. Prin pantaloni se vede conturul penisului meu, acum mai evident ca oricand. Langa mine, isi trece mana peste pantalon si imi atinge penisul intarit. Ma deschide la pantalon si mi-o scoate afara. Se asaza peste mine si imi lasa penisul sa alunece in ea. Bratele ei peste umerii mei, coapsele ei inconjurandu-mi bazinul, ea se misca incet privindu-ma in ochi. Ma soarbe si ma chinuie. Cu miscari linistite si lenese ma excita pana la limita suportabilitatii. Pun mainile pe fesele si o las sa isi imprime ritmul. Slow, pe o melodie inceata din capul ei. Incet si dulce. Umbrele iau forma noastra si se misca si ele incet. Ma saruta si eu uit ce gandeam mai inainte. "Nu-i asa ca asa ma doresti?" imi sopteste anticipandu-mi uitarea. "Da", ii zic, dar un "dar" il las pentru mine. Acum nu e timpul. Acum vreau sa cad in bratele ei si sa ma pierd acolo. Putem sa fim mult mai mult de atat sa stii dar tu nu vrei. Asta nu o sa uit. Dar trebuie sa accept sa esti doar amanta mea si ca noi facem doar sex. Atat.

***

Textul l-am scris pe melodia asta :) E slow... o melodie buna sa o faci incet si in tacere pe marginea unui pat :P


This entry was posted on sâmbătă, aprilie 14, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.