Author: No One
•duminică, aprilie 01, 2012
Gandurile mele in tren, in lungile ore de asteptat, se acutizeaza in iubire, dragoste si sex. Draga mea, azi m-am rugat la tine. Sa vii si sa ma iei. Azi te-am dorit si am sperat. Azi am visat si astfel a inceput lungul dor dupa o atingere. Am nevoie de atingerea ta. De rasul tau. De privirea ta. Vorbeste cu mine caci te imaginez in fata mea pe banca cu numarul 51.

Privesc absent pe fereastra, in noapte. Cu capul in palma. Numai gandurile mele se mai roaga. Nu sa treaca timpul, care oricum trece dupa cheful sau, ci sa am si eu parte de dragostea ta, de atingerea ta, de corpul tau. Inca mai sper. Ca esti acolo. Ca cineva este acolo. Si pentru mine.

Azi am mers cu trenul si numai la asta m-am gandit. Stiu gandurile, le stiu, si daca aveam un laptop la mine, acolo in tren, as fi scris randuri kinkoase si siropoase. Sau mai mult siropoase :)) Sunt cum sunt. Stiti cum sunt. Stiti ca sunt o mica epava de om, care ii e frica sa-si traiasca viata. Dar oricum as fi asta n-ar trebui sa-mi ia speranta unei persoane care sa stea langa mine. "Numai ca nu o cauti", mi-ati zice. I know. Dar visele? Ceea ce simt? Speranta? Imi vine sa oftez. Acel "wanna fuck" de pe site-ul de socializare este un gand palid, de moment, el nu cuprinde ceea ce simt si ce vreau sa zic. Si care acum nu mai pot sa zic. A trecut momentul.

As vrea... dar nu vreau sa mai scriu continuarea. Las gandul pentru mine. Azi, in tren, pentru scurt timp, am visat, am fost cuprins de ganduri si am sperat. Ca exista cineva acolo pentru mine.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, aprilie 01, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.