Pas
Author: No One
•miercuri, aprilie 04, 2012
Am fost la un psiholog ieri (o ea mai in varsta) ca sa vad daca mi se potriveste. Cred ca si psihologii astia trebuie alesi ca sa ti se potrivesca, sa vezi daca sunt buni sau nu. La femeia asta ce nu mi-a placut cel mai mult a fost ca ne-a tinut prea putin (nici macar o ora, cred ca juma de ora), nici nu a inteles mare lucru (asa cred) si ne-a si cerut 50 de lei. Nu stiu cum se cere in orasele mai mari dar mi s-a parut prea mult cand nici nu a stat o ora cu noi, care cred ca e standard. Si pe deasupra se tot uita la ceas, ceea ce m-a deranjat. O alta chestia e ca am fost cu maica-mea, si asa cum e cand ma duc cu ea sau cu taica-miu treaba e ca vorbesc numai ei, de parca e terapia lor. Vorbesc numai ei despre mine. Mi-e si rusine sa-le zic sa taca de fata cu altcineva. Cu taica-miu am patit asa cand m-am dus la un medic si a vorbit numai el despre simptomele mele, si cand i-am zis ca vreau sa vorbesc si eu nici nu m-am bagat in seama si a continuat sa vorbeasca. Oricum, maica-mea si-a facut numarul zicand cat de mult a fost afectata ea si, practic, a povestit totul in locul meu. Ce a inteles psiholoaga? Ca nu vreau sa fac tratament si vreau sa-l abandonez (imi repeta tot timpul ca e de lunga durata), ca iau medicamente in doze mari (asa banuiesc eu), ca trebuie sa-mi fac certificat de handicap (care lu' maica-mea i-a picat prost :)) ). Cam atat. Long story short, am fost nemultumit ca nu am avut timp sa zic eu cu gura mea ceea ce trebuia zis. Asa ca acum ii zic pas si data viitoare ma duc singur (sau intru singur in cabinet) la altcineva.

In rest, vorbesc pe net si imi dau seama ca pun prea multe intrebari (dar totusi cum naiba sa tii o conversatie cand nu stii nimic despre celalalt) si ca fac cam multe aluzii, mai directe sau nu, despre sex :)) (ceea ce deranjeaza evident si ma fac pe mine un obsedat sexual, ceea ce probabil sunt :)) ). Dar recunosc ca imi place sa vb despre sex :)) Offff, oricum, o sa o las mai moale cu aluziile ca sa ajung si eu sa vorbesc cu oamenii.

Aseara am riscat si i-am cerut cuiva sa vorbim. Mi-a placut :) Mi-a placut mult ca am fost intrebat. Imi place sa raspund la intrebarile care mi se pun. Imi place sa fiu intrebat. Si, desi nu am intrat in stare de soc :P, am reusit sa vorbesc despre mine, sa ma confesez. Foarte usor, de parca era ceva natural. Am zis si niste chestii care in mod normal nu le zic sau le zic printre cuvinte. Si m-a ascultat, si a fost de treaba cu mine. Mi-a placut :) Sper sa mai vorbim.

Gata, nu mai am ce zice. Ne mai citim si altadata

Vreti sa va las cu o melodie? :) Ce ziceti? Una pe care o plac dintr-o reclama (cea cu Orange) si o mai fredonez, in mine, din cand in cand, zilele astea.

Do you read my miiiiind :P


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, aprilie 04, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.