Author: No One
•sâmbătă, aprilie 28, 2012
Buna!
Azi am dat ultimul examen. Si... am scapat :)) In sfarsit. Cu viata, din toata tarasenia asta. Cine a mai auzit de examene in aprilie? :)) Ma simt bine. De fapt sunt bucuros ca am terminat cu sesiunea, ca de simtit ma simt obosit dupa ore de jucat pe calculator. Deahh, asta era prima mea grija dupa examene, sa ma joc un joc de strategie :))

Nu am mai scris. Stiu. Dar nu mai am inspiratie deloc pentru moment, si sa va povestesc ca am invatat si dormit toata ziua n-are nici un haz. Am visat totusi... ca faceam sex oral unei femei (aiurea era daca faceam unui barbat :)) ). Nu ma mai puteam opri din dat limbutze :)) Evident mi-a placut visul :P Probabil am mai visat si altceva (intr-o saptamana) dar nu mai conteaza :P :)) De tinut minte il tin pe asta.

Cum adica nu vreti egalitate intre sexe? Mahh, voi ma incurcati de-a binelea :))) Adica nu e bine egal decat inegal? Pai pentru mine cand apare inegal o parte are mai putin si o alta mai mult. Chiar vreti mai putin? Nahh, am trait sa o vad si pe asta. Si pentru ce? Pentru o usa deschisa si o tigare aprinsa de o mana de barbat? Si cine nu zice ca nu poate fi complementaritate (ceea ce vrem banuiesc toti) si egalitate in acelasi timp? Adica doua numere sunt egale, numai ca unul e cu minus, altul e cu plus, si se contracareaza si se complimentariaza (exista cuvantul asta?) pana da zero. Un mare zero pufos :))) Cred ca o sa ajung la concluzia ca vedem acelasi lucru dat totusi il explicam diferit. Sau tine de interpretare, cum vedem fiecare (fac cu mainile prin aer acum). Never mind, eu cred in egalitate, asa cum vad eu si sunt si baiat de treaba, fara muci in cap, accese de superioritate si alte prostii. E bine pentru mine :)

Acum ca am vacanta nu stiu ce sa fac :)) Saptamana viitoare ma duc la Constanta (pentru controlul meu la bibilica din doua in doua luni) si poate o sa ma arunc printr-un cinematograf pe acolo (singurul de altfel - Cityplex din cate am inteles) ca sa vad un film (The Avengers). Poate o sa dati peste mine acolo :P (eventual calcat in picioare pe podeaua cinematografului).

Nu stiu ce sa mai scriu dar ma bucur sa mai dau un semn de viata :)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 28, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.