Author: No One
•miercuri, iunie 20, 2012
A inceput cu o prima postare, cu un prim vizitator si o prima vizita, apoi un prim comentariu si s-a marit, au fost din ce mai multe vizite si mai multi vizitatori pana am ajuns la un punct maxim, cand spatiul era la dilatarea sa mazima, apoi a inceput contractia care va continua pana in ziua cand totul la reveni la o singura vizita, la un singur vizitator si la o ultima singura postare. Atunci va fi sfarsitul acestui blog.

Oameni au venit si apoi au plecat. Unii au stat mai mult, altii mai putin. Unii au lasat un comentariu, altii mai multe. De-a lungul timpului am aparut si apoi am disparut din blogroll-uri. Unii si-au facut simtita prezenta, altii au fost si vor ramane doar anonimi. Unii m-au urmarit de mult, altii au fost doar in trecere. Probabil am fost placut, poate am fost si injurat (desi eu nu stiu), unii au strambat din nas, altii m-au laudat. Viata unui blog, si implicit a bloggerului, are un dinamism anume, apropiat dar nu la fel cu viata reala. E ca si cum ai fi o gara si trenuri trec prin statia ta. Daca m-as stradui cred ca mi-as aduce aminte de fiecare tren, de fiecare comentariu, de fiecare gand asociat cu un tren sau un altul. M-am bucurat cand un tren a venit si m-am intristat cand a plecat. Dar mi-am zis ca asta e, ca asa stau lucrurile, ca orice vine trebuie la un moment dat sa si plece. Vor mai veni oameni noi si unii dintre voi vor pleca la un moment dat. Asa stau lucrurile.

Am avut de ales intre a scrie povesti si a abera. Am ales mai mult sa aberez. Mi s-a parut ca asa e mai bine sa fac, ca asta e drumul meu pe care trebuie sa-l urmez.

Fara legatura cu ce e scris mai sus, acum ma simt aiurea. Maine probabil ca trebuie sa incep sa dau niste examene. Nici ca nu au picat mai prost, dar o voi scoate la capat. Ma duc sa ma culc acum, maine incepe o noua zi.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, iunie 20, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.