Author: No One
•vineri, iunie 15, 2012
Stati sa-mi gasesc cuvintele...

Mi-a fost recomandat un site de socializare mai demult. Si am intrat pe el, mi-am facut un cont, gandindu-ma ca voi gasi pe cineva, ca voi face sex :)) Ce mai, eram entuziasmat :)) Bineinteles ca entuziasmul meu a scazut cand am primit refuzuri si am fost banat de cateva persoane :P Fara ironie, fetele cer o conversatie interesanta si placuta si eu eram cam banal, trebuie sa recunosc asta. E usor apoi sa devii cam aiurea (sau porc) si sa o dai in prostii. Recunosc ca si eu am fost asa. Nu nesimtit dar cam obsedat sexual :))

Stiu destul de bine ca pe net fetele/femeile primesc, daca sunt pe un chat sau pe un site de socializare, o groaza de mesaje din ce in ce mai aiurea si tampite. Chestii de genul: "ce buna esti", "ce cupa ai?", "vrei sa ne-o tragem?", si altele si mai grosolane, dar nu am imaginatie acum sa le mai insir pe toate. Barbatii (sau baietii) sunt cam porci pe net. Si sunt multi deasemenea.

Inteleg nevoia de a avea o conversatie placuta si interesanta. Si eu o simt. Asa ca inteleg. Dar inteleg cumva (desi nu scuz) si grosolania tipilor. Cand vedem una buna devenim instant horny :)) It's true, va zic eu. Si ne pierdem mintea si bunul simt. Facem numai avansuri din ce in ce mai tampite. Poate, poate ne iese ceva. Credem noi :))

Dar m-am cam plictisit de siteul de socializare ptr ca uneori nu am rabdarea sa fac "teren" pentru o conversatie buna. E toata acea discutie premergatoare in care trebuie sa o "incalzesti" pe ea (nu am gasit un alt cuvant, nu are tenta sexuala desi suna asa). Pur si simplu nu mai am rabdare. Vreau sa gasesc pe cineva cu care sa ma simt bine, vreau, dar e asa greu sa arati asa cum esti (ca esti a nice guy) intr-o discutie pe net. E greu in orice situatie, in real life sau pe net. Nimeni nu te vede asa cum te vezi si stii ca esti tu. Cam naspa. Trebuie sa demonstrezi asta.

Oricum acum, dupa cum stiti, I don't give a fuck despre asta. Adica nu-mi mai pasa sa fac impresie buna si nici nu ma mai intereseaza sa am o relatie sau asa ceva. Sunt mai linistit cu asta. Si culmea acum chiar am rabdare si sunt nice, asa cum sunt eu de obicei. Am avut o conversatie acum cateva ore cu o tipa careia i-am luat id-ul de mess de pe siteul ala si chiar am conversat fain. Se "zburlise" la inceput si mi-a zis ca are iubit. Eu i-am zis ca vreau doar sa vorbim si era adevarat. Ideea e ca la sfarsit mi-a zis ca nu a mai avut o conversatie asa faiina de ceva timp. M-a flatat. Nu stiu daca vom mai vorbi sau nu. Nu tin la asta. Daca o gasesc online fine, daca nu, nu. Cum am zis doar am vrut sa vorbim, fara alte substraturi.

Unde vreau sa ajung cu postarea asta? Nu stiu sigur :P dar o sa incerc sa aduc o concluzie sau asa ceva. Ideea e ca atunci cand nu-ti mai pasa, cand nu mai tragi sa faci ceva, cand ai linistea asta atunci poti fi tu insuti. O alta idee e ca e de recomandat sa ai o discutie cinstita cu o fata, fara alte substraturi. Asta daca vrei cu adevarat sa te intelegi bine cu ea. Asa, just for fun, fara sa te gandesti ca vrei sa i-o tragi sau alte prostii. Ar fi ideal sa reusim noi barbatii sa fim asa. Am avea mai mult succes la femei. Dar gandim prea mult cu penisul ca sa fim asa. Asta e.

Oricum discutiile despre sex sunt fun cand le ai :P :))

Cat despre mine... Nu neg ca mi-as dori un fel de relatie (ceva mai lejera), dar totusi vreau sa nu-mi mai pese. Nu stiu daca ma intelegeti. I'm so sick about this. Nu mai am chef sa ma gandesc cu jind dupa o ipotetica relatie sau prietena. Vreau sa fiu linistit si sa-mi traiesc linistea asta. Asa ca nu voi mai cauta, nici macar cu gandul, voi inghiti in sec si voi astepta sa vad ce va fi. Daca va fi ceva, va fi, daca nu, fuck it.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, iunie 15, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.