Author: No One
•joi, iunie 28, 2012
Este noapte, nu pot sa dorm din cauza gandurilor si m-am gandit ca daca o sa scriu aici o sa-mi treaca. O sa impart textele cu punctulete

***

Azi, adica ieri caci acum e noapte, nu m-am dus la niste examene. Nu mi-am invatat si din cauza asta nu am mai avut curajul de a ma duce la examene. Nu e prima data cand fac asta. Si tot ma intreb de ce fac asta? De ce nu invat? De ce nu ma duc la examene? Imi tot fac morala, ma injur, ma simt prost (ca acum) si totusi o fac inca o data si inca o data. Nu stiu ce e in capul meu. Nu stiu de ce imi fac asta. Viitorului meu. Imi mint parintii ca ma duc la examene ca sa nu ma cert cu ei. Ma gandesc ca invatatul nu e de mine. Nu stiu ce e cu mine. De ce fac asta? De ce sunt asa de comod?

Si acum chiar ma simt prost. Sunt dezamagit de mine. De fiecare data cand o fac sunt dezamagit si suparat si totusi o mai fac o data. Nu ma plac cand fac asta. De ce sunt asa de prost? De ce nu-mi intra mintile in cap pana nu e prea tarziu? Doamne.

***

Acum as vrea sa vorbesc cu cineva. Chiar as vrea. Dar numai in momentul asta, probabil. Cand ma voi scula probabil imi va trece dorinta asta

***

Daca tot pun lumina proasta asupra mea atunci va mai zic o chestie: nu-mi place ca-mi pierd cititorii. Au inceput sa se imputineze (cred). Dar nici nu vreau sa fac un compromis in ceea ce scriu. Nu vreau sa scriu povesti placute sau sa spun numai lucruri frumoase despre mine. Si am de ales, mi se pare. Ori devin "mainstream" si astfel o sa fiu citit de mai multi, ori aberez si incerc sa nu-mi pese cati ma citesc. Incerc sa fac ultima varianta, dar nu tot timpul imi iese. Cateodata chiar imi doresc mai multi cititori.

***

In ultimele postari am inceput sa zic lucruri despre mine pe care in mod normal nu le-as zice. Pentru ca m-ar pune intr-o lumina proasta. Dar, asa cum simt acum, o sa scriu si despre asta. Ca sa le scot din mine.

***

Am vazut un film in noaptea asta despre doua cupluri care au incercat sa faca sex in grup (intre ei adica). Si m-am gandit sa scriu si despre asta. Care sunt fanteziile mele? Adica ce mi-ar placea sa incerc. Pai sincer sa fiu nu am nimic in minte ce neaparat mi-ar placea sa incerc. Nu am. Dar, asta depinde si cu cine as fi cred. Adica daca ea ar vrea, sa zicem, sex in trei cu inca un alt barbat, cu inca o alta femei, sa o privesc pe ea ca face sex cu un barbat sau cu o femeie sau sa ma priveasca ea facand sex cu o alta femeie, cred ca m-as gandi sa o fac. Nu stiu care ar fi decizia, dar totusi as fi deschis ideii. Daca nu vrea, it's fine by me, cum am zis nu am ceva ce neaparat vreau sa fac. Ce nu as face? Pai din gama BDSM. As incerca catuse sau esarfa la ochi, tras de par sau palma pe fund, chestii light adica, dar nu m-ar da sufletul sa o strang de gat, sa o invinetesc pe spate, eu stiu cu un bici sau asa ceva, sa o lovesc peste fata. Sa ma intelegeti, nu condamn asta. Sunt persoane care chiar simt placere in asta si nu sunt eu aici sa judec sau sa interzic placerea asta, doar ca eu nu as putea sa o fac.


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, iunie 28, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.