Author: No One
•luni, iulie 30, 2012
E 01:56 si am ajuns acasa de vreo 10 minute, poate putin mai mult. Asta e ultima postare, cred, despre excursie.

Sunt putin obosit asa ca voi scrie doar ce imi vine in minte la ora asta. Sambata am fost la palatul Shonbrunn in Viena. E un palat foarte mare (are 1441 de camere din care am vizitat doar 40) si are niste gradini si mai mari. Am incercat sa strabat acele gradini in 2 ore ca sa fac poze si cred ca am trecut prin putin mai mult de jumatate din ele ca suprafata. Apoi am plecat inapoi inspre Budapesta, unde ne-am cazat la un hotel comunist pe dinafara si decent inauntru. Era mai inspre periferie, asa ca am vazut si partea comunista din Budapesta :P Pe inserat am facut o croaziera de o ora pe Dunare, prin Budapesta. Chiar mi-a placut.

Azi, adica duminica, am facut cale intoarsa Budapesta-Bucuresti si apoi am venit cu trenul acasa. A fost un drum oarecum obositor si am avut si partea mea de nervi la un moment dat.

Ne zicea ghidul ca in general la vest de noi stelele unui hotel sunt cu o stea mai putin ca la noi. Adica un hotel de trei stele la ei e cam doua stele la noi. In prima noapte am fost in Budapesta la un hotel de patru stele  (care arata mai mult de trei) si apoi restul au fost de trei stele (doua dintre ele fiind mai mult inspre doua stele zic eu). Dar in mare au fost camere bune, nu ma pot plange de asta. Hotelul care mi-a placut cel mai mult a fost cel din Viena care era de trei stele si camera chiar arata de trei stele. Plus ca era cel mai aproape de centru (vreo 30-45 de minute zic eu) fata de celelalte. Cea mai buna autoservire (micul dejun adica) a fost in primul hotel din Budapesta, cel de patru stele. Mi-au placut toate castelele si palatele vizitate, desi la unele mi-as fi dorit ca turul prin ele sa fie mai lung. Autocarul a fost de doua stele mi se pare, dar modern si de calitate. Cand am fost in Grecia, acum ceva ani, ni s-a stricat autocarul de cateva ori pe drum, aici nu am avut probleme din astea. Oricum serviciile, cu totul, au fost bune. Cel mai mult mi-a placut centrul Pragai desi centrul Austriei e foarte aproape. Sunt singurele locuri in care m-am plimbat cele mai mult ore de fapt.

Nu-mi mai vine nimic in minte ce sa mai spun.

Ziceam in postarea anterioara ca sunt un mare natarau. Am mers in autocar cu o fata frumusica foc si nu am putut timp de opt zile (din noua) sa ma duc la ea sa deschid o conversatie. Tot ma uitam ca un natarau la ea. Da, sunt un natarau :)) Azi mi-am luat inima in dinti si am discutat cateva minute intr-o pauza de autocar. E si mai draguta de aproape. Are ochii albastrii. Si desi banuiam ca e mai mica ca mine ca varsta, totusi am aflat ca e o diferenta destul de mare de ani intre noi. Oricum cand am ajuns in Bucuresti m-am dus la ea si am invitat-o la un film. I-am dat adresa mea de mess si telefonul si am lasat la latitudinea ei sa decida daca sa dea curs invitatiei sau nu. Ceva imi zice ca nu am prea mari sanse. Dar vom vedea.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, iulie 30, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.