Author: No One
•marți, iulie 31, 2012
Cu fiecare ora care trece imi dau seama ca nu ma va mai cauta. Daca ieri asteptam cu telefonul langa mine sau mai intram pe mess din cand in cand, azi, desi am inca telefonul langa mine, nu ma mai astept sa faca o miscare. Daca pana maine inclusiv nu va da un semn nici nu cred ca va mai da dupa aceea.

Nu regret ca am invitat-o la film, dar nu sunt sigur ca e bine ceea ce am facut. Sa va explic. Ea e mai mica decat mine cu 10 -11 ani. Daca nu stiti pana acum va zic ca eu am 27 de ani. Deci ea ar avea 16 sau 17 ani. E o adolescenta, o pustoaica. O copilă. E frumoasa da, dar e o copilă frumoasa. Nu ca eu as fi matur asa cum trebuie sa fiu la 27 de ani dar nu mai sunt deloc un adolescent. Si totusi daca ar accepta sa vina as accepta si eu sa ma duc cu ea. Si nu pot sa nu ma intreb, oare vreau sa o fac pe taticul cu ea? Stiu ca acum sunteti pe jos de ras dar nu am putut sa nu ma gandesc la asta. E totusi o diferenta mare, ce as putea eu discuta cu ea? Zece-unspre ani poate sa faca o diferenta de la cer la pamant, mai ales daca e adolescenta. Si o sa va sune poate aiurea dar la varsta asta cred ca e si virgina. Nu ca eu as fi mai breaz. Recunosc faptul ca in zilele cat am fost in excursie am tavalit-o prin pat in mintea mea de ar face-o sa fuga cat mai repede unde o apuca. Dar in astea doua zile cat m-am gandit la varsta ei nu mi-am mai lasat mintea libera la astfel de fantezii. Sunt curios sa o cunosc pentru ca poate nu e asa pustoaica cum o arata varsta.

Dar astea sunt prostii. Ea nici ca nu a dat nici un semn si eu ma gandesc ce va fi dupa. Tipic mie, sa stiti. Nu mi-am propus niciodata sa fac pe taticul sau maturul cu o fata mult mai mica ca mine. Vreau sa clarific asta. Am invitat-o doar pentru ca mi s-a parut frumoasa. Era asa serioasa zilele alea, nu prea zambea. Dar nici nu stie probabil cat de frumos ii era chipul cand chiar zambea. Asta m-a lovit cand am vorbit cu ea de aproape, in acele cateva minute.

Probabil si-a facut calculul, pentru ca i-am zis ca sunt mai mare decat ea cu zece ani, si probabil si-a zis ca sunt un bosorog libidinos. Sau poate faptul ca nu am abordat-o timp de opt zile a atarnat greu in decizia ei. Sau poate nici nu o interesez de fapt. Totul e posibil.

Sa nu intelegeti din ceea ce am scris ca fac din asta o drama, sau ca cine stie, ca m-am indragostit asa nebuneste ca un pusti. Doar sunt curios sa o cunosc, asa pustoaica cum e. Sa vad ce poate.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, iulie 31, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.