Author: No One
•luni, iulie 09, 2012
Deci... incepem cu "deci". Deci e noapte, sunt singur acasa si, ce sa fac, scriu ca sa-mi dau putina liniste in mintea mea. Cel putin asa cred, sau ma justific. Ma rog, ce vreau sa zic e ca uneori (zic asa ptr ca sper ca e uneori) lumea asta e asa aiurea. Nu stiu de ce e asa aiurea. Dumnezeu stie. Nu stiu de ce suntem asa aiurea. Habar n-am.

De ce facem alegerile pe care le facem? De ce nu facem alegerile bune pentru noi? De ce ne incapatanam sa traim asa cum o facem? Vorbesc si despre mine aici, dar si despre lume in general. Adica incerc sa leg persoana mea de lume cand ma exprim, asa incat sa fac o observatie despre mine dar si despre lumea ce o vad in jurul meu.

Nu faceti greselile ce au fost deja facute de altii. Macar invatati din ele. Dar e usor de spus, nu? Pentru ca pana la urma tot drumul asta uman de aiurea il urmam. De ce ne place sa gresim si sa o simtim pe pielea noastra, cu consecinte mai mult sau mai putin grave in viata noastra, cand putem invata din sfaturi si greseli, atat ale noastre cat si ale altora?

Eu cred ca fiecare dintre voi va doriti o viata buna, frumoasa, fericita. Si atunci ce ne impiedica sa obtinem asta? Eu zic ca noi. Pentru ca noi suntem cei mai mari dusmani ai nostri. Cei din jurul nostru nu ne pot face chiar atat de mult rau pe cat ne facem sa credem. Noi suntem aia, dracii aia, care ne facem sa suferim. Noi ne facem propriul nostru iad.

Sunt obosit cand vad ceva ce nu-mi place si, in aiureala mea, imi doresc sincer sa pot schimba ceva. Pentru ca eu imi doresc sa fiu fericit si multumit cu viata mea, asa ca doresc si altora asta.

Recunosc ca nu fac ceea ce trebuie ca sa fiu fericit si multumit, asa ca inteleg, cumva. Poate si de asta reactionez cand altii fac greseli asemanatoare cu ale mele, sau undeva pe acolo. Sau cand vad clar ca e o greseala, cand ceva in mine zice ca e o greseala. Imi doresc de la fiecare om sa-si depaseasca conditia, poate pentru ca eu nu incerc, din pacate, sa mi-o depasesc. Cumva in mintea mea imi doresc sa faca ei ceea ce eu ar trebui sa fac. Sa imi arate ca se poate. Ca cineva e in stare sa-mi demonstreze ca e mai bun decat pare, ca are curajul de a face ceva.

Cred ca sunt putin dezamagit, si obosit cum am zis.

Asa ca pune-ti mah mana si faceti ceva, daca aveti lucruri care simtiti sau trebuie sa le schimbati in viata voastra. Nu va complaceti, nu va resemnati, nu va pacaliti ca poate poate asa cum e acum e bine. Dati-va naibii o sansa. Viata trece. Nu vreti sa regretati mai tarziu. Nu va jucati cu focul si nu va ziceti ca mai e timp. Timpul trece, chiar repede. Nu va trece mult si toti vom fi tarana si tot ce va ramane va fi o viata traita de un om. De voi depinde ce fel de viata. Eu zic ca conteaza.

Da, puteti sa ziceti ca sunt ipocrit, pentru ca dau sfaturi dar nu prea le aplic in viata mea. Dar nu puteti sa-mi ziceti ca nu pot sa am dreptate. Pentru ca eu stiu ca am dreptate, o simt. Cel putin asa zic eu. It's common sense, you know.

I don't know, asta sunt doar vorbe, care vor fi uitate peste putin timp (daca vor fi citite), inca o pagina pe un blog oarecare. Din pacate noi suntem singurii care ne facem destinul. Unii isi vor face un destin bun, cu tot cu greutatile prin care vor trece, altii, probabil mai multi, isi vor face un destin mai greu sau mai rau  Viata e grea, hai sa nu ne-o mai ingreunam si noi mai mult.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, iulie 09, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.