Author: No One
•miercuri, iulie 11, 2012
Cum sa incep? :)) Desi nu constientizez prea bine (pana acum) ma uit la mine si descopar ca privirea (in cazul asta) imi e atrasa ciudat de parul femeilor. De felul cum le sta, cum e aranjat, de culoare, dar mai ales de scurtimea lui :)) Da, observ din ce in ce mai mult ca imi place parul scurt. Prin scurt eu inteleg maxim pana la umeri, desi probabil pana la umeri nu mai e deloc considerat scurt. Dar sa revin, scurt e sexy, baietos dar innebunitor de feminin, ăhhh, sexy :)) Nu stiu cum sa explic dar de fiecare data cand vad ca o ea are parul scurt asta imi atrage privirea, e ceva ce nu trec cu vederea la o fata.

Si culoarea :P Acum ceva timp ziceam ca orice culoarea imi place cu precizarea ca blondul iti atrage mai usor privirea. Acum, pai, ma gandesc ca si parul negru ti-o atrage, dar, dar, devin din ce in ce mai fascinat de roscat, fie el natural sau nu. Cred ca mi se trage de la visul ala :)) Nu stiu cum sa zic, din pacate nu am cuvinte, dar, ca si parul scurt, roscatul pare pur si simplu sexy, excitant, dulce... bla bla bla :)) E fascinant mai bine spus. Dehh, nu ma pricep la cuvinte :))

Stiu si incerc sa-mi tin mintea deschisa la orice, sa zicem, nuanta cand e vorba de femei. Stiu ca ceea ce i se potriveste uneia nu i se potriveste alteia, stiu ca in cazul asta conteaza cum se alcatuieste suma decat partile luate individual. Femeia, fizic vorbind, trebuie luata ca un tot. Poate sani mai mici sau un nas mai mare i se potriveste si o face extrem de sexy si de frumoasa. Stiu ca iti poate place o femeie cu parti (nuante) care luate individual nu ti-as place. E vorba doar de combinatie, cum se potrivesc toate nuantele. Ideea e sa fie o combinatie buna a diferitelor ei elemente fizice.

Dar nu pot sa nu zic ca nu ma atrage parul scurt, mai mult sau mai putin ondulat (chiar cret), si poate roscat, ca sa dau un exemplu. Sunt anumite nuante care in ochii mei ies mai mult in evidenta. Si pare putin dificil. Oare nu-mi place o fata cu parul foarte lung, care arata superb, doar pentru ca are parul asa lung? Sau, la cealalta extrema, gasesc parul scurt al unei femei extrem de frumos dar nu-mi place restul?

Oricum, o sa pun aici o poza ca sa arat, vizual, cam ceea ce am vrut sa zic. E pana la umeri, e roscat si... e ondulat, inca un lucru/"nuanta" care imi atrage privirea :) Arata super bine tipa :P


Dupa ce am terminat postarea asta, mi-am adus minte de un chip ce imi place. E al actritei Imogen Poots. O sa pun aici un link cu poze cu ea, dar pe blog o sa pun un profil pentru a scoate in evidenta ce imi place cel mai mult la chipul ei, si anume nasul ei :))


ta hand om dig cititorule

This entry was posted on miercuri, iulie 11, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.