Author: No One
•vineri, august 31, 2012
...femeia e cea mai crudă fiinţă care poate exista pe planeta asta. Nu ai idee câtă răutate avem toate în noi.

Hmmm... comentati. Astept sa-mi ziceti daca sunteti de acord sau nu cu asta si sa-mi argumentati ca lumea de ce e asa sau nu e asa.

Dar trebuie sa o zic si pe asta. De ce barbatii si femeile simt nevoia sa gaseasca o trasatura care sa-i ridice peste celalalt sex? Adica daca, de exemplu, femeia se considera mama suprema, centrul maternitatii, asta inseamna ca un barbat nu e in stare sa creasca un copil, chiar si singur, cu grija si cu dragoste? Sau daca barbatul se considera personajul stapan si sigur pe el, stapanul si pilonul de rezistenta al femeilor, asta inseamna ca o femeie nu poate fi stapana si sigura pe ea, pe picioarele ei?

Si oare cand incerci sa te pui peste altcineva, nu neaparat celalalt sex, si sa arati cat de tare esti sau cat de rau esti, nu este un semn de nesiguranta?

Am crezut, naiv ce-i drept, ca numai barbatii sunt in stare sa scoata bullshituri pe gura. De la ei ma astept in fiecare zi la asta. Dar am revelatia acum, de un numar de luni, ca si o parte din femei numai bullshituri zic pe gurita aia a lor. Deci traim intr-o lume plina de bullshit, si dintr-o parte si din alta. Pai tata daca e asa, atunci ma retrag in lumea mea utopica, ma fac gay (desi si gay-ii cred ca au bullshiturile lor)... Sau mai bine ma calugaresc, un calugar zen asa printr-un templu tibetan. Adica n-am vazut calugari frustrati. Si-o fi tragand-o pe ascuns si ne ascund noua asta? Buttsex cumva? Sau poate fac masaj cu happy end.

Traim intr-o lume foarte tampita, care se ghideaza dupa niste valori de toata cretinitatea. Numai timpul va zice daca si valorile mele sunt la fel de cretine.

Ma rog, nu o sa explic ca ceea ce scriu aici nu mai are deloc treaba cu virginitatea. Aia e chestia unde v-a ramas voua mintea. Are legatura cu caracterul meu ca om, cu principiile mele, cu felul meu de a-mi guverna viata dupa aceste principii si tot asa. Adica prefer sa incerc sa imi "utopizez" lumea mea (cat e posibil bineinteles) si sa ma cac (LE: hmmm, I went too far with this) pe lumea voastra reala, da? Pentru ca daca nu esti dispus sa incerci sa schimbi chestiile, sa treci peste toate aceste bullshituri, macar in viata ta, atunci poti sa stai mult si bine pe margine plangandu-te ca lumea e de cacat. Prefer sa am o viata grea si ma iau in bot cu toti aia care imi dau bullshit pe banda rulanta dar sa stiu ca eu am facut un pas unde trebuie. Dar eu vorbesc prostii, nu stiu cati dintre voi vor intelege.

Am zis-o de cateva ori ca m-am schimbat. Mi-e teama ca nu in bine. Dar o sa iau acesta chestie... Voi aveti senzatia ca rantuiesc aici din frustrare, pe cand eu incep sa iau o pozitie mai clara fata de lume. Aleg sa-mi sustin ideiile si principiile si sa merg cu ele. Oriunde ma vor duce ele. Hai ca am ajuns din nou la "path". Eu stiu ca pentru mine drumul pe care mi-l aleg CA OM e corect. Si tot ceea ce consider eu bullshit il scot din viata mea. N-am nevoie de chestiile astea. Voi intalni mult bullshit toata viata mea, ideea e sa nu ajunga el in interiorul meu. Sa nu ajung eu sa cred lucrurile astea care stiu ca sunt gresite, pentru mine si viata mea. Suntem diferiti si toti avem o logica. Si eu sunt guvernat de aceeasi regula, deci am si eu o logica a mea, o perceptie a mea cum e lumea si o perceptie a mea cum as vrea sa fie lumea. Pentru mine ceea ce conteaza e sa stiu ca logica mea si felul cum ma raportez eu la mine ca om e corecta. Pentru mine, repet. Fiecare cu realitatea lui, cum era vorba cuiva. Faptul ca nu va dati seama ca nu exista o singura realitate batuta in cuie, tocmai ptr ca traim asa subiectiv in mintea noastra, asta nu mai e problema mea.

Be yourself. Oare de ce credeti ca exista vorba asta? Ca sa dea bine? Nu, are un sens. Inseamna sa fii tu insuti in concordanta cu ceea ce vrei tu sa fii, ce te face fericit si tot asa. Si cand iti dai seama asta iti dai seama ca nu poti sa-ti impui modul tau de gandire asupra altuia tocmai ptr ca acea persoana nu esti tu. Tu te ghidezi dupa alte astre decat cel de langa tine. Si asta e bine. Ptr ca asta ne face, printre altele, asa de unici. Si faptul ca nu puteti fi de acord cu mine si ca puteti gasi alta interpretare lui "be yourself" ne intoarce inapoi la faptul ca traim asa subiectiv in mintea noastra.

Wow m-am lungit. N-as fi vrut sa ma cert cu persoana de la care am luat cuvintele de mai sus dar asta este. Nu vad lucrurile asa cum le vede ea. Si nu sunt de acord cu modul ei agresiv de a incerca sa ajute (ptr ca inteleg ca vrea sa ma ajute, chiar daca isi bate capul cu mine si nu stie de ce o face). De a ma ameninta asa cu facaletzu ca o sa ma distrug din virginitate si ca o sa mor singur. Poate merge asa cu altcineva dar cu mine nu merge. Detest sa fiu "amenintat" cu chestii, intelegi? Detest sa se insiste la greu pe langa mine fara sa fiu lasat sa mai respir, intelegi? Detest sa se concluzioneze si sa se gandesca in locul meu, intelegi? Din pacate le detest pentru ca sunt chestii pe care mi le-au administrat parintii mei ani de zile. Revenind. Nu am nevoie sa fiu mangaiat pe cap, dar sunt oameni aici care au inteles sa mai zica o vorba dar si sa ma lase sa imi gasesc eu drumul chiar daca o fac mai incet.

Si asa cum zicea si ea, asta e selectia naturala, instant. Pierzi oameni interesanti pe drum, da. Dar asta e, trebuie sa te obisnuiesti cu asta. Fiecare isi are drumul sau.

Tot timpul am tacut din gura cand nu mi-a placut ceva, ca sa nu ma cert. Dar daca ar fi sa zic de fiecare data cand nu-mi place ceva, cred ca m-as certa cu 90% dintre oamenii pe care ii stiu.

ps: And... it went downhill from here.

pps: M-am gandit mai devreme sa sterg aceasta postare sau sa elimin citatul din ea. Dar nu, nu o voi sterge. Daca va iesi urat, va iesi urat si gata. Plus ma opresc din postari de genul asta, voi trece la unele sper mai normale. E timpul sa mai reduc din viteza pentru ca risc sa trec peste o limita a ei.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, august 31, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.