Author: No One
•joi, august 30, 2012
Cred ca doua persoane le-am lasat fara cuvinte pe net. Ar putea sa fie si o a treia dar nu sunt sigur asa ca ramanem la doua. Interesant ca ambele sunt scorpion. Prima a fost Jo (da, ea), fata asta interesanta in felul ei cu care cred ca am avut cea mai buna dinamica virtuala. Dar sa revenim. Sa-i zicem cybersex, desi cred ca daca sunt doar eu povestind, e o variatie a acestuia. Dar hai sa ii zicem tot asa. Si astfel i-am povestit lui Jo o "poveste", pentru prima si ultima oara, si am lasat-o fara cuvinte. Ceea e flatant, nu pot sa zic nu. Cred ca daca ii ziceam ca sunt virgin dupa asta, intra in soc :)) Ceea de-a doua persoana lasata fara cuvinte a fost C, care la prima conversatie i-am zis aproape direct (din intrebare in intrebare) ca sunt virgin. Nu stiu, pur si simplu mi-a venit sa o zic si am facut-o. Nu-i venea sa creada ca mai sunt virgini ntr-o lume ca asta. Ei bine, sunt destui. Stiu de exemplu tot un carpricorn, o ea, care si-a pierdut virginitatea la 32 de ani. Si acum e bine mersi, fericita si casatorita. Nu, nu suntem chiar asa putini :)) Ma intreb, daca suntem atatia mai suntem noi cei anormali sau de fapt e restul lumii? :)))

Si brusc acum mi-o amintesc pe Laura si faptul ca a plans ptr ca plecam de acasa in alt oras si ca era posibil sa nu mai vorbim. Nu mi-am putut imagina vreodata ca o tipa poate plange din cauza mea, sau cine stie pentru mine. Tin minte ca tot drumul cu trenul numai la asta m-am gandit. Flatant intr-un fel putin ciudat. Se atasase de mine probabil. Ei bine probabil de la cybersex :))) Cu ea "am facut" si primul, dar si ultimul, "sex" prin telefon, cu rezultate destul de interesante. Foarte sexuala tipa, putin inspre kink asa.

De fapt cybersexul asta merge numai cu tipe carora le place sa vorbesca despre sex si care au imaginatie. Cel putin din ce am conversat eu. Iar din partea mea tot ce cere e tot imaginatie si capacitatea de o spune in cuvinte intr-un anumit fel. Trebuie sa stii sa le folosesti (cuvintele adica). E un soi de cunnilingus lingvistic :)) Ceea ce nu e rau pentru un virgin. Sunt destui care nu au capacitatea asta. Asa ca e un micutz plus ptr mine :P

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, august 30, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.