Author: No One
•duminică, august 05, 2012
Va vine sa credeti ca acum imi vine sa dau inapoi? Daca azi dupa-amiza vroiam sa iau legatura cu ea acum nu mai am curaj. Cum naiba sa ies eu cu o fata cand nici nu stiu cu ce se mananca chestia asta? Dar observ ca incerc sa ma conving sa o fac. E ca intr-un carusel acum. Acum vreau, peste doua minute nu mai am curaj. Maine poate o sa vreau din nou. Cand m-am asezat la calculator acum mi-a trecut prin minte faptul ca poate nici nu mai e vorba de ea aici, ca e vorba de faptul ca vreau sa imi dovedesc ca pot sa fac asta. Ca am curajul sa fac asta. Ma gandesc: oare nu o sa regret ca nu am incercat macar? Nu conteaza rezultatul ci ca macar am incercat. Devine poate mai mult o chestie legata de mine si nu de ea.

O sa va zic o chestie care mi-a venit in minte azi. S-ar putea sa fie ciudata pentru unii, dar o zic. Daca cat timp eram in excursie am avut cateva zile in care aveam fantezii cu ea destul de explicite, de cand am venit, in afara de imaginea unui sarut sau asa ceva, nu am mai avut fanteziile astea. Si ma gandeam astazi ca oricat de frumoasa poate sa fie o fata, pentru mine atractia din punct de vedere sexual (adica daca ma gandesc la ideea de a face sex cu ea sau nu) poate varia de la "da" la "nu". Frumusetea ei nu s-a schimbat, logic, in cateva zile, dar eu in momentul asta nu ma mai gandesc asa sexual, sa zicem, la ea. Imi cer scuze daca poate parea aiurea pentru cineva ce citeste aici, dar am vrut sa fac observatia asta.

Stiu ca ati putea zice ca ma cacai aici, dar am vrut sa ma descarc putin si sa incerc sa ma motivez (sa imi justific incercarea?) din nou.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, august 05, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.