Author: No One
•sâmbătă, august 25, 2012
Ea doarme iar eu scriu pe silentios aici pe blog. E frumos sa dormi acum, e o vreme foarte frumoasa ptr asta. Vorbesc serios. Eu nu o sa dorm.

Am fost, si evident partea mea antisociala si-a facut simtita prezenta. Sau e asociala? Oricum ideea e ca nu ma descurc sa socializez, mai ales cand e multa lume in jurul meu. Da, am vorbit cu cateva persoane dar cum eu nu stiam sa deschid o conversatie si cum si ele nu o deschideau catre mine pana la urma am ajuns sa stau singur pe un scaun uitandu-ma la pereti. Nu e vina lor. Vorbesc serios. Eu venind din afara trebuia sa ma integrez, sa ma fac vazut, sa fiu acolo. Nu am putut si am renuntat. Stiu prea bine sentimentul cum e sa te uiti pe pereti singur. Nu am mai vrut sa-mi prelungesc agonia.

Din pacate cred ca am suparat-o pe fata care m-a invitat. Nu am vrut. Nu am vazut ca a venit dupa mine sa vorbesca in timp ce plecam. Uite asa se ajunge la suparare, din neintelegeri. Imi pare rau Piticule.

Am reusit sa o supar si pe fata la care sunt acum. Dar mi-a venit mintea la cap si am incercat sa vorbesc cu ea si sa-mi cer scuze. A fost blanda cu mine. Acum doarme in camera. Departe de mine. Sa nu va ganditi la prostii :P :)) E asa de linistita. Pe taramul viselor probabil :P

Daca o sa descopere ca i-am profanat calculatorul o sa ma impuste. But it's only a matter of time pana va afla :)) Va fi bine sa fiu cat mai departe cand o va face :P

Cam atat. Va rog un lucru totusi. Stiu ca veti fi tentati dar va rog sa nu incepeti sa ma trageti de urechi. Sunt baiat mare, stiu si eu unde gresesc.

Si inca un lucru. Daca va intereseaza oamenii vorbeau chestii normale acolo. Nu stiu ce parere aveti voi despre cei carora le place BDSM-ul, dar va zic de acum ca sunt niste oameni ca oricare dintre noi, nu niste straini noua care vorbesc despre BDSM toata ziua.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on sâmbătă, august 25, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.