Author: No One
•vineri, august 10, 2012
Am fost ieri la film. E prima oara cand merg prin Bucuresti singur. Nu ca ar fi fost complicat traseul dar m-am descurcat :P Am fost la cinematograful Patria. Si am vazut The Dark Knight Rises (sau filmul cu Batman pentru non-cinefili). A fost bun dar din pacate m-am asteptat la mai mult si poate de asta nu m-a dat pe spate cum ma asteptam.

Si pentru ca tot eram prin Bucuresti am reusit sa stau la a small talk cu o persoana pe care o stiu datorita blogului si pe care am mai intalnit-o mai demult 2 minute juma intr-o gara oarecare din tara asta pe care o numim cu afectiune Romania. A fost o discutie placuta si ma bucur ca am avut posibilitatea sa vorbim mai mult.

M-a invitat si pe mine la un o intalnire de socializare facuta in special intre BDSMisti, kinksteri, dar nu numai. Poate sa vina oricine. Eu nu sunt BDSMist, si cred ca nivelul meu de kink e asa mic ca e aproape inexistent, dar ma duc acolo pentru ca vreau sa socializez. Stiti ca nu socializez deloc si asta cred ca o buna ocazie sa o fac. Asa ca ma bucura si apreciez aceasta invitatie. Dar nu pot sa nu zic ca sunt putin intimidat pentru ca totusi o sa fiu un outsider (desi probabil o sa fie si altii care nu sunt into BDSM).

Invitatia e pe FB si inca nu am acceptat inca (desi cred ca o voi face in curand). O data ce o voi face, voi face si o postare aici cu linkul de pe FB al evenimentului pentru cei curiosi si care vor sa vina. Nu o sa dau invitatii, dar o sa vad daca pot face si chestia asta pe FB sau chiar Twitter.

O zic sincer ca unii cred ca o sa vina ca sa si-o traga si ca m-am gandit si eu la asta, dar nu vreau sa pun problema asa. Da ma gandesc la sex, sunt om pana la urma, dar, orice ati crede despre mine din ce ati citit aici, nu sunt si nu ma voi comporta ca un obsedat cu bale la gura (stiu ca o sa va vina o gluma in minte aici, I see you, dar abtineti-va)

Chestia e ca intre cei care au dat join pe FB la intalnirea asta am gasit si o persoana pe care o stiam de pe un site de socializare unde am si eu cont. Mi-a placut ce am citit despre ea in site-ul ala (pe profilul ei adica) si pozele cu ea (are par scurt baietos, foarte sexy). Ii place fotografia si are si aparat specializat pentru asta, ceea e un plus in ochii mei (mi-ar placea sa ma invete cineva sa fac poze). Am incercat sa ii dau cateva mesaje acolo mai demult (prin februarie-martie) dar nu mi-a raspuns si chiar m-a pus la ignore. Am intrebat-o si pe FB daca are cont acolo (nu eram sigur daca era ea). Nu mi-a raspuns. Fine, ador sa fiu ignorat, ador sa pun intrebari si sa incerc sa vb cu oamenii si ei sa imi arate their middle finger. Daca o voi vedea voi tine distanta chiar daca va trebui sa ma tarasc pe langa pereti ca sa fac asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, august 10, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.