Author: No One
•marți, august 28, 2012
Tot timpul imi pun problema daca merg prea departe. Vorbesc de blog. Ceea ce scriu si mai ales chestiile pe care le spun despre mine. Dar nu mai vreau sa imi mai pese. Unii ar da inapoi acum. Si-ar lua o pauza, si-ar parola blogul, l-ar sterge si ar fugi dupa fustele mamii. Nu stiu sincer cat o sa ma coste tinand blogul asta si scriind pe el. La un moment dat s-ar putea sa se intoarca nasol asupra mea. Dar eu sunt aici si voi sunteti acolo, si atata vreme cat va fi asa va fi bine. Sunt persoane pe care le-am intalnit prin blog, altele cu care vorbesc pe net, si am apreciat pe fiecare dintre ele pentru asta. Probabil vor mai fi si altele. Dar nu pot sa nu ma gandesc cateodata cat de vulnerabil sunt in fata lor. Adica una e sa ma confrunt aici, pe net, cu ceea ce zic aici, unde e ok si nu ajunge in interiorul meu, si alta e sa o fac fata in fata. Habar n-am. Mergem mai departe. Vom vedea unde vom ajunge.

Mi-a mai venit ceva sa zic, so... hai sa o zicem. Ahhh cred ca foarte putini dintre voi inteleg faptul ca eu nu sunt NUMAI ceea ce scriu aici. Adica sunt mult mai mult de atat, decat imaginea pe care va o faceti dupa ceea ce cititi aici. Numai ca aleg ca scriu anumite lucruri, ca sa ma descarc dar si din alte motive. Sunt constient ca asa cum te prezinti lumii asa vei ramane in mintea lor. Nu mi se pare corect dar asta e o realitate pe care nu am cum sa o ocolesc. Poate ar trebui sa scriu numai chestii pozitive despre mine, dar asta nu e scopul acestui blog. Faptul ca se numeste "in chiuveta" spune asta. In chiuveta intra vasele murdare, langa chiuveta plangi. Faptul ca dupa ce scriu o postare ma linistesc si devin impacat cu mine, cu o situatie, spune multe. Am observat in timp ca blogul asta are mai multe functii pentru mine, de la a ma exprima cand nu am unde in alta parte, pana la a ma descarca.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, august 28, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.