Author: No One
•vineri, august 03, 2012
Am cautat-o pe Facebook, pe Twitter, pe Google, chiar si pe hi5. Dar nu am avut prea mari sanse doarece stiam numai orasul ei si numele prietenei cu care mergea. M-am decis sa-l sun si sa-l intreb pe ghidul cu care am fost in excursie. A trebuit sa-mi fac ceva curaj sa-l sun pe tipul ala. Era in Germania, l-am deranjat probabil asa ca mi-a dat cu flit, dar mi-a zis totusi sa vorbesc cu agentia. Asa ca am scris un mail agentiei de turism in care am cerut lista cu numele celor din autocar. Asta se intampla ieri. Azi, desi nu mai aveam sperante, am primit lista. Am cautat-o intai pe prietena ei, dupa prenumele pe care il stiam, gandindu-ma sa o gasesc pe fata in lista ei de prieteni pe Facebook. Prietena ei e de fapt ori sora-sa ori verisoara-sa (au acelasi nume de familie). Am gasit-o dar nu avea lista cu prieteni. Asa ca am luat alt nume din lista si cred ca am gasit-o :P Daca nu stiati, nu stiam nimic despre ea, nici nume, nici e-mail, nici numar de telefon. Pe pagina de Facebook am doar posibilitatea sa o adaug ca prieten, nu am cum sa-i las mesaj. Eu am cont de Facebook, dar nu pe numele meu adevarat, ci numai pe John Constantine (daca vreti pagina mea, ma cautati pe numele asta; vedeti ca am aceeasi poza ca si in profilul meu). Ce ziceti, sa incerc sa o adaug ca prieten si poate sa iau asa legatura cu ea? Am ceva indoieli, pentru ca e a cincea zi si nu a dat nici un semn pana acum si ma gandesc ca poate are niste motive intemeiate de ce nu a facut asta. Sa insist, sa incerc? Voi ce ziceti? Am nevoie poate de o minte (sau mai multe minti) mai rationala si mai obiectiva decat pot sa o am eu acum.

Later Edit: Sa va zic de ce nu ar merge sa imi fac cont de Facebook acum cu numele meu real. In primul rand cand iti faci contul, pe timeline jos de tot arata cand ti l-ai facut. Asa ca o sa se vada ca l-am facut foarte recent (adica numai sa vb cu ea). Si apoi si postarile pe timeline sunt datate si daca stau sa ma gandesc cate postari sa scriu eu in cateva zile inainte sa ii dau mesaj? Si, aici e buba bubelor, nu prea am prieteni reali, si aia doi-trei pe care ii am nu le stiu paginile. Oricum n-o sa-i deranjez pe ei ca sa-mi fac eu cont. Deci nu merge asa. Chestia e ca n-ar merge nici cu John Constantine pentru ca intai m-ar putea cauta pe google, unde blogul meu ar fi cam al cincilea link. Apoi pe pagina de Facebook le am la prieteni pe Gladiola si pe Asaseya, asa ca daca ea sau sora-sa ar citi blogurile astea (unde eu mai comentez), ar face legatura dintre numele si blogul meu.

Asa ca le-am cautat pe Twitter unde le-am gasit, desi nu mai scriu acolo de cinci luni. Dar aici ar fi aceeasi problema ca si Facebook. Am cont numai pe John Constantine, iar sa-mi fac unul nou cu numele meu real ar fi cam la fel.

M-am uitat pe contul ei de Twitter, la poze, si mi s-a confirmat ce banuiam deja. E fata cu bani, si faptul ca sta in Bucuresti, ma face sa ma intreb ce standarde are. Adica s-ar putea sa nu ma ridic la nasul ei. Stiu, o judec, dar nu pot sa nu ma gandesc si la asta. Eu vin din provincie, nu din oras mare, cu o situatie financiara ok dar nu stralucita. Si cu chestii gen "Rule number one of successful life:You should never make the mistake to love someone more then yourself.", "Just think of me as the Barbie you will never get to play with.", "I love your smile,but i love mine more...:))" sau "I'm not beauty queen,I'm just beautiful me." ma face sa ma intreb daca nu cumva se iubeste putin mai mult decat trebuie. Sau e posibil sa braveze tipic varstei.

Asa ca acum sunt la fel de nesigur, daca nu chiar mai mult, in legatura cu decizia de a lua legatura cu ea. Nu stiu, poate sunt eu prea prins de nesigurantele mele si exagerez cam mult.

Eu sunt tipul in pantaloni albi si tricou galben :P
(dati click pe ea daca vreti sa o mariti)

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on vineri, august 03, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.