Author: No One
•duminică, septembrie 30, 2012
Totul tine de mintea ta. Daca nu m-ai lasa sa te excit, n-ai face-o.

Author: No One
•vineri, septembrie 28, 2012
Ce inseamna asta? Adica nimeni nu va mai ajunge sa-i dau a treia sansa.

Daca de exemplu ma jignesti sau ma ranesti grav, daca iti bati joc de mine, daca ma iei de prost, daca crezi ca imi poti face rau etc, atunci you're out. Nu mai stam la discutii.

Pentru majoritatea oamenilor va fi numai o sansa. You fuck it up you're out of my life. Pentru cei putini pe care ii consider mai speciali atunci mai e o sansa. Daca nici de data asta nu ai inteles atunci nu mai avem ce discuta.

Ma uit la oameni, mai ales la femei, cum sunt dispusi sa dea sansa dupa sansa. Eu nu vreau asta. Ce te impiedica daca m-ai ranit grav o data sa nu o mai faci inca o data? Trebuie sa fiu de-a dreptul prost sa te iert si te las sa iti bati joc de mine data dupa data. Nu vreau sa ajung in punctul asta.

Eu nu ma cert, nu fac scandal, nu dau cu pumnul in masa. Daca imi faci ceva grav te dau afara din viata mea. Asa vreau sa pun eu piciorul in prag. Fara prea multa galagie.

Deci spre ideea asta vreau sa tind.

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•joi, septembrie 27, 2012
This is a promise and I'll try to keep it

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•joi, septembrie 27, 2012


Yeap

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•miercuri, septembrie 26, 2012
Author: No One
•miercuri, septembrie 26, 2012
Wish I could talk to somebody right now. As I imagine in my mind I guess. But that's not a realistic thing, so I'll just shut up.

ta hand om dig cititorule

|
Author: No One
•luni, septembrie 24, 2012
Mi-am promis ca nu o sa mai comentez la ea pe blog asa ca o fac aici. De ce? Pentru ca nu ma pot abtine (si nu zic asta la misto)

...și dacă scriu aici, nu o fac pentru sfaturi, ci pentru că e singurul loc unde mă descarc. bineînțeles că uneori o vorbă bună contează, dar cel mai tare mă enervează când știu alții mai bine ca mine ce simt și ce voi face

You don't say.

Si pe mine ma enerveaza cand stiu altii mai bine ca mine ce simt si ce voi face. Dar asta nu te-a impiedicat pe tine si pe altii sa stiti mai bine ca mine.

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•duminică, septembrie 23, 2012
Mi-am facut un gratar din carne de pui, si mancand numai carnea asta (data cu condimente) cu paine si inmuiata periodic intr-o combinatie de ketchup, sos de usturoi si sos de maioneza, ma gandeam, cu ironie asa, cat de sanatos mananc. Macar bine ca nu fumez, sau beau, sau nu ma droghez (nici macar nu am fumat weed sau marijuana sau joint sau cum s-o numi) :))

Si imi plac cat de curajosi si inconstienti sunt viciosii nostri de azi si de ieri. Cat de la "maxim" isi traiesc ei viata, cum stau ei cu nasul pe sus cand trec prin fata vietii (si a ideii de moarte), cat de incapatanati si ofensati sunt ei cand le arati ca nu fac bine ceea ce fac. Cand esti tanar esti tot timpul curajos in fata mortii :)) Numai cand treci de 40-45 de ani incepi sa te plangi de una, de alta :) Si atunci incepe distractia ;)

Die young, you say? Ahahahaha :) Nope, imi pare rau sa te dezamagesc. Majoritatea dintre noi vom muri mai incolo de o boala, fie macinati de ea la batranete (desi treaba poate sa inceapa de la vreo 40 de ani), fie instant, pe loc (un infarct poate, ca si asa e popular). Restul vor muri intr-un accident, de orice fel. Poate cu putin noroc cativa dintre voi vor muri la batranete in somn. Bine, poti muri si tanar, caci cancerul sau accidentul de masina nu face discriminare.

Apropo, cred ca mortalitatea infantila in Romania e una din cele mai mari din Europa. Asta daca vrei sa incepi de acolo :)

Toti avem vicii intr-un fel sau in altul. Si toti pe care-i stiu si care au ajuns sa treaca peste 40 de ani ii vad cum incep sa se planga ba de una, ba de alta. Si ei au fost curajosi candva in tineretea lor. Si nu au murit atunci.

Cat despre mine? Desi nu sunt curajos sunt la fel de inconstient ca si voi. Numai ca eu stiu ca o sa crap la un moment dat si nu in cel mai stralucit fel. Am avut un accident de masina la 13 ani (nu grav) si de atunci m-am prins ca pot muri din orice rahat (de aici probabil si anxietatea mea de peste ani). Merg pe strada si imi cade o caramida in cap. Game over.

Eu nu sunt incapatanat si ofensat in legatura cu viciile mele. Asta daca nu luati lipsa activitatii sexuale ca viciu :)) Acolo sunt incapatanat si ofensat :D Mi-am dat seama ca e un subiect pe care nu vreau sa-l mai dezbat cu oamenii. Pe asta il tin pentru mine.

Si la final, cand zic vicii ma refer la tot ceea ce va poate veni in minte in legatura cu asta, nu numai la chestiile arhicunoscute.

ps: stiu unu pe care l-am intalnit care a facut infarct la 32 de ani. Si tot avea, atunci cand l-am intalnit, 120 de kile si consuma carne la greu :)) Si cand te gandesti ca avea sotie si doua fete... Ehh, cand zic ca oamenii se considera curajosi si sunt inconstienti nu cred ca vorbesc prostii.

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•duminică, septembrie 23, 2012

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•sâmbătă, septembrie 22, 2012
Oamenii uita.
Oamenii nu au initiativa daca eu nu am o initiativa catre ei.

ta hand om dig cititorule

Author: No One
•joi, septembrie 20, 2012

I don't care, I have no luck, I don't miss it all that much
There's just so many things that I can't touch


ta hand om dig cititorule
 
Author: No One
•marți, septembrie 18, 2012
Unul din lucrurile cele mai bune pe care le pot face ca om e sa stiu sa merg mai departe, in orice situatie. Si sa incerc sa nu ranesc pe nimeni in timp ce fac asta.

Si fara legatura directa cu ce am scris mai sus, l-am citit astazi pe Pitici Gratis. N-as vrea sa devin ca el. Si nici ca Seth, care tot pe acolo este. Desi risc, cu cinisnul si pesimismul meu care creste, sa ma trezesc intr-o zi ca ei. Macar la vorbe.

O poza care-mi place.


De ce zic ca sunt de pe Pluto? E cea mai departata "planeta" din Sistemul Solar (de fapt nici nu mai e considerata o planeta ca celelalte), e rece si de gheata, e asa departata ca nimeni nu prea stie concret ceva despre ea, e la margine, e mica, e ca si cum nici nu ar exista si ea, zic eu, nu priveste inspre Soare ci inspre spatiu (cine stie poate intr-o zi se va desprinde si va pleca de capul ei prin Univers). Plus, nu e Marte, nici Venus, locul unde stau barbatii si respectiv femeile. Cu cat mai departe de Venus, Pamant si Marte (unde se afla oamenii) cu atat mai bine.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•marți, septembrie 18, 2012

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•luni, septembrie 17, 2012
*ne stim de pe un site de socializare unde am schimbat un numar de mesaje. am vorbit aseara pe mess, o conversatie care mi-a placut si care banuiesc ca si ei i-a placut. ma gandeam azi ca abia astept sa mai vorbesc cu ea. intra pe mess. ieiii, sunt entuziasmat in felul meu. 

Eu: buna :)
*astept putin timp
Eu: hello :P
Eu: poate asa merge :))
Ea: hey
Eu: cum a fost ziua ta?
Ea: asa si asa
*astept sa mai zica ceva. nu zice. dap, entuziasmul ei trece prin acoperis. ma gandesc sa nu mai scriu, de ce as mai face-o? astept. hai totusi sa mai scriu ceva, poate va raspunde.
Eu: cum a fost expetimentul de aseara cand te-ai dus la culcare
*nimic. mai asteptam un timp.
Eu: ce faci acum?
*nimic. mai asteptam ceva timp, in timp ce ma gandesc sa nu o mai deranjez altadata. totusi ma conving sa ii atrag putin atentia.
Eu: ma simt putin ignorat aici :P
*nimic. nu mai scriu nimic. mai astept un timp ceva mai lung pana iese de pe mess.

Chiar mi-a placut conversatia de aseara. Si mi-ar fi placut sa mai vorbim. Chiar si acum as vrea. Dar ohh well, asta e, nu o sa mai deranjez de acum incolo.

Si stiu ca daca nu voi mai da nici un semn nici ea nu va mai da. Yeap, e o regula care am invatat-o de mult.

Dap, first world problem indeed :P

Later Edit: cand mi-am deschis calculatorul in seara asta am vazut ca mi-a raspuns in sfarsit. Am gasit-o online asa ca am discutat putin. Am inteles ca a avut/are o zi grea, asa ca am incercat sa fiu intelegator. Totusi nu-mi place stilul asta la oameni cand au o zi proasta sau au un mood prost sa nu zica ce au, in ideea sa intelegi si tu ce se intampla. Si revenind la ea pe la sfarsit iar m-a lasat cu propozitiile in aer. So, una peste alta, we live to talk another day. Dar nu o sa mai fiu entuziasmat de data asta.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•luni, septembrie 17, 2012
Fugi in restaurant stiind ce se va intampla. Nu stia ce era in capul sau, nu mai avea cum sa o opreasca. Era prea tarziu. Mult prea tarziu.

Bubuitura zgudui camera, dizolva spatiul, incetini timpul. Unda de soc il arunca intr-un perete. Aschii din lemn, bucati mai mici sau mai mari, zburau in toate partile. Lovi peretele cu partea stanga a corpului. Simti cum se lipeste de el. Cioburi de sticla loveau peretele in jurul sau, parca picurau pe el din pozitia in care le vedea el. Tipete si zgomot, in timp ce lumea asa cum o stiau ei se dezintegra in aer. Durerea nici nu o mai simti. Doar sunetul. Sunetul tacerii de apoi. 

Nu va uita niciodata.tipetele, teroarea si frica. Si nici cioburile alea mici de sticla care loveau cu incetinitorul peretele.

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•duminică, septembrie 16, 2012
That day, That day,
What a marvelous mess
This is all that I can do
I'm done to be me
Sad, scared, small, alone, beautiful
It's supposed to be like this
I accept everything
It's supposed to be like this

That day, That day
I lay down beside myself
In this feeling of pain, sadness
Scared, small, climbing, crawling
Towards the light
And it's all that I see and
I'm tired and I'm right
And I'm wrong
And it's beautiful


ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•sâmbătă, septembrie 15, 2012
Postarea si-a atins scopul. Ti-am banat si al doilea ip. Astept si altele.


ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•joi, septembrie 13, 2012
Seth de capul lui pe aici nu ma deranjeaza si cuvintele sale nu au cum sa ajunga la mine. M-as fi asteptat de la mine sa ma tem putin pentru ca a citit ce am scris aici despre mine, dar nu a fost cazul. Cuvintele unei persoane nu pot ajunge in interiorul tau daca nu le dai voie. Si asta era in cazul lui Seth. Dar spre neplacerea mea am vazut ca si alte persoane sunt de acord cu Seth si nici in cazul asta nu ar fi fost o problema daca nu erau persoane cu care nu aveam nici o legatura (chiar si la nivel virtual cum e in general cazul aici). Dar din pacate sunt persoane pe care in felul meu le apreciez si faptul ca sunt de acord cu Seth fac ca cuvintele sale sa se infiripe in interiorul meu, lucru pe care nu-l vreau. Intai a fost D care mi-a zis direct sa ascult ce zice Seth lucru care, dupa un numar de mailuri, a dus la ruperea amicitiei noastre virtuale. Si acum ma trezesc ca si Jo vine cu aceeasi chestie. Pur si simplu acum nu-mi mai place deloc situatia si nu mai sunt dispus sa il tolerez pe Seth. Atata vreme cat era el de capul sau nu era nici o problema dar faptul ca aflu acum ca si altii sunt de acord cu el... o zic sincer ca ma deranjeaza si chiar imi afecteaza felul in care imi privesc blogul si ceea ce scriu aici. Pur si simplu nu-mi mai vine sa ma exprim in anumite lucruri si asta nu-mi place.

O zic o singura data si cat de clar pot eu. Nu sunt de acord cu modul de gandire a lui Seth si cu felul sau de a pune problema. Nu v-ati gandit ca poate nu vreau sa-mi incep viata sexuala cu o curva/prostituata? Poate vreau si eu mai mult de atat, nu basme, dar ceva mai mult, ceva mai intim, mai placut. Sa simt si eu ceva, nu sa vad o tipa care se uita in tavan in timp ce i-o trag si care apoi intinde mana sa-i dau banii. Nu v-ati gandit ca poate nu pun sexul pe cel mai inalt piedestal chiar si cand imi doresc sa o fac? Nu v-ati gandit ca poate acum la varsta asta caut sa ajung la o relatie si nu la sex asa aiurea pe aici si pe dincolo? Nu v-ati gandit ca acum, in perioada asta, nu mai am chef de sex si de relatii pentru ca am indoieli atat cand vine vorba de femei cat si cand vine vorba de mine? Ca ma uit acum la femei si simt o oarecare dezamagire si confuzie si ca ma uit la mine si ma indoiesc de mine ca potential amant, iubit, chiar si ca om? Nu v-ati gandit ca poate am si eu temerile mele si sperantele mele, ca si eu imi doresc anumite lucruri asa cum si voi va doriti anumite lucruri? Nu v-ati gandit ca si eu incerc sa-mi vad pozitia in lumea asta (unde ma incadrez eu adica) dar si in viata mea si ca, uneori, asa cum e acum de exemplu dupa vara asta, nici nu mai stiu ce sa cred, unde sa ma mai pun sa am si eu putina perspectiva asupra lucrurilor si a viitorului meu? Dar nu, voi dati-o cu Seth. Ce conteaza ca eu vad lucrurile altfel si ma raportez altfel la lucrurile astea.

I-am banat ip-ul lui Seth. Sper ca va merge. Daca are ip dinamic atunci probabil voi mai da aici de el, dar il voi bana din nou, si din nou, si din nou, de oricate ori e necesar. Plus toate comentariile sale de acum incolo, daca vor mai fi, vor fi sterse. In caz ca gluma se ingroasa o sa trec la moderarea comentariilor.

Mi-am dorit ca acest blog sa fie un loc unde sa reusesc chiar sa ma exprim, orice as zice. Sa pot zice orice. Mi-am zis, daca nu aici atunci unde? Si ma vad acum in pozitia de a ma cenzura, de a tace din gura pentru ca trebuie sa ma intreb oare cati altii mai sunt de acord cu Seth sau cu personaje ca el, oare nu exagerez si ii stresez pe cei care ma citesc, oare intrec masura? Oare nu e mai bine sa tac? Si asta nu-mi place. Tac peste tot. Trebuie sa tac si aici?

Trebuie sa iau o pozitie si sa ma gandesc cat de mult conteaza blogul asta pentru mine (ca fiind parte din mine) si pana unde sunt dispus sa merg cu el. Si imi doresc sa am libertatea, atat cat se poate, de a ma exprima aici. Iar daca asta va face sa nu ma mai inteleg cu anumite persoane atunci asa sa fie.

Nu scriu acest blog ca sa am parte de mila, de compatimire, sau, cine stie, sa ametesc pe una sa faca sex cu mine. Pur si simplu scriu, si atat. Scriu si imi traiesc viata, scriu si imi traiesc viata si tot asa. Blogul asta nu l-am facut cu alte ganduri decat sa scriu in el.

Acum o sa revin la vechea mea viata (lucru ptr care Z.e m-a certat; stiu si imi pare rau ca te voi dezamagi). In momentul asta nu stiu unde sa merg si nici nu stiu daca vreau sa merg in alta parte. Nu mai vreau sa mai visez si sa sper la niste lucruri, nu mai vreau sa ma mai indoiesc, nu mai vreau sa ma mai gandesc la una si la alta. Vreau doar o stare de "zen". Da, imi doresc mai mult de atat dar... now it's over. Cel putin pana vara viitoare. E un fel de exil autoimpus, daca are sens ce am zis. Nu-mi place si simt ca nu e cel mai bun lucru pe care-l fac (va afecta niste lucruri in relatia mea cu unii dintre voi) dar mi-l voi impune.

Asta va fi ultima postare mai "directa" si mai serioasa. De acum incolo, ptr o perioada, voi incerca sa scriu in "pe foi albe", sa pun melodii sau sa scriu chestii mai light ori mai scurte.

Si va las si mailul lui Seth (calatorulvesnic@yahoo.com). Pentru cei care simtiti asa nevoia sa fiti de acord cu el. Sunt sigur ca aveti ce discuta.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•joi, septembrie 13, 2012
This is it. Self-doubt. I shouldn't doubt myself, but I do. So there you have it. Self-doubt.

Plus de ce nu se chinuie nimeni sa imi afle si punctul meu de vedere sau de ce e asa? Intreb si eu asa, degeaba.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•miercuri, septembrie 12, 2012
Imi ridic gulerul de la camasa. Imi scot cravata si o trec peste capul ei. Apoi ii strang putin nodul si ii asez mai bine cravata la gat. Imi bag degetul pe sub ochiul putin larg facut de cravata in jurul gatului ei si, privind-o in ochi, o trag inspre mine. Atat de aproape incat buzele abia se ating. Ei bine, poate ele se ating pentru cateva secunde :) Dar apoi dau drumul cravatei si ma dau in spate, indepartandu-ma in mijlocul acelor oameni care danseaza. Ridic jucaus mainele si umerii putin in sus zambind. Vreau sa te fac sa vrei mai mult.

***

Pentru ca nu vreau sa mai deschid o postare... Scriam pe FB:

XY: Sunt femeie, cum ar fi sa ma intelegi din prima? :))
JC: mi-ar placea sincer sa cunosc o femeie chiar si din prima.
JC: fara "noi nu vom fi intelese vreodata" bullshit :)))
JC: poate e o magie sa nu intelegi femeia dar daca nu o faci pana la urma ca tip atunci... e naspa din pct meu de vedere.
JC: nu cer sa le inteleg pe toate doar pe cele pe care vreau sa le inteleg.

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•duminică, septembrie 09, 2012
E noapte si abia am venit acasa de la nunta (care a fost ieri). As zice niste chestii, dar mi-am pierdut "entuziasmul" de a le mai scrie. Nu mai vreau sa fiu acuzat ca sufar, citez, "aproape zilnic ca un câine".

Titlul inseamna mai mult decat ca am fost acolo si ca m-am intors.

Nu stiu daca acum, in perioada asta, sunt cinic, sau pesimist, sau pur simplu obraznic. Daca s-ar da un premiu pentru atitudine ironica ori sarcastica atunci as lua si eu ceva.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•sâmbătă, septembrie 08, 2012
Cadeau amandoi pe acoperisul alunecos. Rostogolindu-se. Inspre margine. Ea cazu peste margine. El se propti in ceva si o prinse de haine.

Suddenly I have this feelin'

Erau amandoi asa, ea atarnand in gol, el fixat pe margine tinand-o pe ea. El o privi. "Hai vino, salveaza-te" sau "Esti a mea, nu poti sa-mi scapi" sau "Nu ma parasi, te iubesc". Nu stiu ce a zis de fapt. Atatea variante, atatea posibilitati. Toate intr-o singura imagine.

Tasting copper in my mouth

Ea se uita in jos. Un lung drum pana acolo. Si apoi se uita inspre el. In ochii lui. Si isi scose pistolul. Il indrepta inspre capul lui. Puteai privi in teava. El sigur o facea. "Lasa-ma" sau "Nu sunt a ta" sau "Nu te iubesc". Nu stiu ce a zis de fapt. Atatea variante, atatea posibilitati. Toate de-al lungul tevii pistolului.

I look towards the clouds for comfort

Si trase. Un singur zgomot puternic in tacere. Glontul ii trecu prin ochi, ii imprastie creierii in craniu si iesi violent pe partea cealalta intr-o ploaie de sange si materie cenusie. El ii dadu drumul. Si ea cazu.


*nota de subsol: Ideea e ca e orice posibilitate aici, atat din partea lui cat si din partea ei. Nu conteaza ca ea cade si ca nu e un el. Am folosit-o pe ea pentru ca e mai dramatic. Si mai frumos. Ideea e ca ea decide sa scape chiar si cu caderea ei. De ce sa scape? De viata, de iubirea lui, de posesivitatea sau abuzul lui, etc. E oricare dintre variantele astea si chiar si altele care nu-mi vin acum in minte. Poate nu vrea sa fie a nimanui, poate nu mai vrea sa traiasca, poate ii e frica sa iubeasca, sau poate nu mai crede. De ce el moare? Pentru ca asta e singura posibilitate ca el sa-i de-a drumul si ea sa cada. Si pur si simplu mi-a placut imaginea. Si faptul ca ea nu a ezitat. Sau puteti sa o interpretati si altfel. Poate femeia si barbatul depind unul de celalalt. S daca unul se duce si celalalt se duce. Ori traiesc amandoi, ori mor amandoi. Sau ea putea sa zica "Stiu" sau "Imi pare rau" sau "Nu intelegi". Orice, dupa interpretarea fiecaruia. Daca vedem lumea diferit, de ce sa nu vedem si o imagine sau o poveste diferit?

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•vineri, septembrie 07, 2012
Fac ce fac si tot ajung aici.

Maine, adica sambata, ma duc la o nunta. Probabil o sa stau o zi acolo, probabil mai multe. Sunt niste prieteni vechi si abia astept sa-i revad. N-am mai vorbit de mult. In rest o sa fac act de prezenta pe acolo. N-am chef de oameni si de socializare.

De cativa ani vad ca pe multi din generatia mea (adica pe langa mine ca varsta) i-a apucat dorinte de maritis. Recunosc ca ma uit putin ciudat la ei pentru ca eu la varsta asta nu ma vad in ipostaza asta. Probabil nici mai tarziu. Pe langa altele privesc casatoria cu suspiciune. Adica cine iti garanteaza ca va fi bine? Am gustul amar al casniciei alor mei si a altora. Daca nu va fi bine n-am nevoie de chestia asta. Nu vreau sa ajung la o varsta si sa regret ca nu mai iubesc persoana de langa mine si sa-mi para rau ca am facut pasul asta. Sa fie prea tarziu.

A venit toamna si ma vad din nou intr-o alta stare. Daca vara nutream niste ganduri acum nu mai am "entuziasmul" ala. E timpul sa ma gandesc din nou la prioritatile mele. Trebuie sa inchei anul asta, ultimul de facultate, sa o fac cu bine si in sfarsit sa am si eu o diploma. Sa am ceva de la care sa pornesc. Si apoi job. Si stiu ca va fi greu, daca persoane care au doua facultati la stat nu sunt sigure ca vor gasi ceva decent, eu cu o facultate particulara facuta intr-un oras non-univesitar ce sa mai sper? Da, nu va fi usor deloc. Si apoi dupa ce o sa am asigurat un job o sa ma mut de acasa. Cu cat mai repede cu atat mai bine. Am o garsoniera proprietatea mea in alt oras. O sa vad daca ma mut acolo sau daca nu pot atunci undeva intr-un oras mai mare pe langa orasul meu sau chiar si aici daca altfel nu se poate. Si atat. Nu ca n-as dori ca am pe cineva in viata mea dar acum nu mai am pornirea aia sa-mi doresc asta si sa fac ceva in privinta asta. Cum am zis, vara a trecut.

Nu stiu, cu cat avansez ca varsta cu atat imi doresc pe cineva cu care sa imi impart viata, cu care sa fie bine si sa ma inteleg, un sprijin in lumea asta. Sunt atatea cuvinte de zis dar nu are rost. Daca veti intelege o veti face, daca nu, nu. Expectations versus reality, remember? Dar din pacate noi traim in realitate. Aici nu exista ceea ce iti doresti. Aici exista compromisuri, unele pe care sunt dispus sa le fac, dar altele pe care nu vreau sa le fac. Nici nu stiu de ce scriu asta. Probabil pentru ca nu ma pot abtine.

Hai sa ridicam un pahar imaginar pentru toti cei care decid sa isi traiasca viata impreuna si sa speram ca ne vor arata ce inseamna un cuplu armonios si fericit. Eu din pacate nu mai pot fi asa de optimist, dar ma bucur pentru oricine care imi demonstreaza contrariul.



ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•marți, septembrie 04, 2012
Stiti, pentru un moment am stiut ce vreau si acum... nu mai sunt asa sigur. Poate maine voi stii din nou ce vreau si poate din nou nu voi mai fi asa sigur. Stiu sigur ca si ieri am stiut ce vreau si dupa nu am mai fost asa sigur. Daca o sa ma ajute Dumnezeu o sa vorbim si atunci o sa stiu ce vreau, sau macar sper. Si nici atunci nu stiu daca voi fi sigur. I wonder... Is this it? Should I?

Imi imaginez scenarii si incerc sa ma conving ca nu pot sa ma astept ca realitatea sa fie asa. Stiti secventa? Expectations versus reality? Offff poor Tom. I know. But sometimes something in me wishes that expectations will be the reality.

Am scris o postare si am retras-o de pe blog. Nu pentru ca nu cred in ea. Dar pentru ca suna prea... naiv? Too good to be true? After all... we are only human.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•duminică, septembrie 02, 2012
Nu-mi place cand cineva trage linie in dreptul meu dupa cateva cuvinte si trage concluzia ca judec. O zic sincer ca ma simt prost pentru ca eu stiu ca nu judec, mai ales cand vine vorba de sex sau tot ce contine ideea de sex, erotic si tot asa. Adica n-am judecat in viata mea in partea asta si nu o sa incep de acum.

Toata lumea judeca sa stiti. Nimeni nu e in afara chestiei asteia orice ar zice ea. Toti o facem intr-un fel sau altul, si nu vorbesc aici de sex ci de orice. Eu de exemplu judec oamenii grasi sau fumatorii. Nu sunt mandru de asta dar n-am jignit in viata mea pe cineva din zona asta. Stiu sa fac diferenta intre persoana, adica nu o consider proasta, ca e o scursura a societatii sau eu stiu ce alte chestii fantastice, si ce nu-mi place la ea. Esti gras de exemplu (nu plinut sau asa ceva), ok nu-mi place asta, dar asta nu inseamna ca nu te pot gasi interesant sau amuzant sau placut ca persoana, sau ca nu am ceva de invatat de la tine si tot asa.

Nahh e aiurea, e aiurea cand cineva sare repede si imi zice "ahhh tu (o sa) ma judeci" cand eu stiu ca nu o sa fac asta. Si chiar, hai prin absurd am ceva cu care sa te judec, o sa-mi tin tata gura ca imi stiu lungul nasului.

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•duminică, septembrie 02, 2012
Vad sau citesc destui de multi tipi care se plang ca prietena sau sotia lor vrea asta sau asta, sau ca nu vrea asta sau asta, ca e asa sau pe dincolo, sau ca nu e. Pai tata, atunci cine naiba te-a pus sa ti-o faci prietena sau sa te casatoresti cu ea? Doamne daca aveai putin mai multa minte... dar din pacate nu ai.

ps: Asta e valabil si pentru femei

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•duminică, septembrie 02, 2012
Generation X
Generation Y?
Generation Hell
Generation Emo
Generation Suicide
Generation War
Generation Victims
Generation "In my time..."
Generation Rebels
Generation Revenge
Generation Love
Generation Violence
Generation Non-Violent Civil Disobedience
Generation End it All
Generation For Future Generations

Where are you now?
Or maybe more accurately
Where DO YOU THINK you are now?

ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare
Author: No One
•sâmbătă, septembrie 01, 2012
Am si eu nelamurirea asta. Si intreb cinstit, fara misto sau asa ceva. De ce femeia considera ca e singura care se daruieste si iubeste, care merita sa fie descoperita, care sufera mult, care e dezamagita pana ajunge la cruzime si tot asa? Nu vorbesc in numele barbatiilor pentru ca nu le stiu hramul, dar vorbesc in numele meu. Si eu traiesc asa in interiorul meu. Si pentru mine cand aud asta de la o femeie, cum ea e singura fiinta de pe pamant care face asa, e ca o palma peste fata mea. Cine zice ca eu, care nu sunt femeie, nu ma pot darui sau iubi, ca nu merit sa fiu descoperit pentru ca sunt multe lucruri de descoperit la mine, ca nu sufar mult, ca nu pot fi dezamagit pana pot ajunge la cruzime si tot asa? Ne subestimati sa stiti, macar pe unii dintre noi (unde ma plasez si pe mine), supraestimandu-va pe voi.

Si de ce generalizati? Daca vedeti X numar de barbati asa atunci sunt toti asa. Si mie mi-ar fi usor sa generalizez cand vine vorba de femei dar nu o fac. Stiu ca daca exista o majoritate asa atunci stiu ca exista si o minoritate care e altfel.

Si fara legatura cu ce e mai sus (vreau sa o postez si nu stiu unde), copy/paste ceva aici care mi-a placut mult

She smiled understandingly – much more than understandingly. It was one of those rare smiles with a quality of eternal reassurance in it, that you may come across four or five times in life. It faced – or seemed to face – the whole external world for an instant, and then concentrated on you with an irresistible prejudice in your favour. It understood you so far as you wanted to be understood, believed in you as you would like to believe in yourself, and assured you that it had precisely the impression of you that, at your best, you hoped to convey.

I usually don't click "like" but when I do it's for something that I really like.

Si...


Sau..


Sau asta? :)))


ta hand om dig cititorule

Linkuri de întoarcere către această postare