Author: No One
•duminică, septembrie 02, 2012
Nu-mi place cand cineva trage linie in dreptul meu dupa cateva cuvinte si trage concluzia ca judec. O zic sincer ca ma simt prost pentru ca eu stiu ca nu judec, mai ales cand vine vorba de sex sau tot ce contine ideea de sex, erotic si tot asa. Adica n-am judecat in viata mea in partea asta si nu o sa incep de acum.

Toata lumea judeca sa stiti. Nimeni nu e in afara chestiei asteia orice ar zice ea. Toti o facem intr-un fel sau altul, si nu vorbesc aici de sex ci de orice. Eu de exemplu judec oamenii grasi sau fumatorii. Nu sunt mandru de asta dar n-am jignit in viata mea pe cineva din zona asta. Stiu sa fac diferenta intre persoana, adica nu o consider proasta, ca e o scursura a societatii sau eu stiu ce alte chestii fantastice, si ce nu-mi place la ea. Esti gras de exemplu (nu plinut sau asa ceva), ok nu-mi place asta, dar asta nu inseamna ca nu te pot gasi interesant sau amuzant sau placut ca persoana, sau ca nu am ceva de invatat de la tine si tot asa.

Nahh e aiurea, e aiurea cand cineva sare repede si imi zice "ahhh tu (o sa) ma judeci" cand eu stiu ca nu o sa fac asta. Si chiar, hai prin absurd am ceva cu care sa te judec, o sa-mi tin tata gura ca imi stiu lungul nasului.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, septembrie 02, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.