Author: No One
•joi, septembrie 13, 2012
Seth de capul lui pe aici nu ma deranjeaza si cuvintele sale nu au cum sa ajunga la mine. M-as fi asteptat de la mine sa ma tem putin pentru ca a citit ce am scris aici despre mine, dar nu a fost cazul. Cuvintele unei persoane nu pot ajunge in interiorul tau daca nu le dai voie. Si asta era in cazul lui Seth. Dar spre neplacerea mea am vazut ca si alte persoane sunt de acord cu Seth si nici in cazul asta nu ar fi fost o problema daca nu erau persoane cu care nu aveam nici o legatura (chiar si la nivel virtual cum e in general cazul aici). Dar din pacate sunt persoane pe care in felul meu le apreciez si faptul ca sunt de acord cu Seth fac ca cuvintele sale sa se infiripe in interiorul meu, lucru pe care nu-l vreau. Intai a fost D care mi-a zis direct sa ascult ce zice Seth lucru care, dupa un numar de mailuri, a dus la ruperea amicitiei noastre virtuale. Si acum ma trezesc ca si Jo vine cu aceeasi chestie. Pur si simplu acum nu-mi mai place deloc situatia si nu mai sunt dispus sa il tolerez pe Seth. Atata vreme cat era el de capul sau nu era nici o problema dar faptul ca aflu acum ca si altii sunt de acord cu el... o zic sincer ca ma deranjeaza si chiar imi afecteaza felul in care imi privesc blogul si ceea ce scriu aici. Pur si simplu nu-mi mai vine sa ma exprim in anumite lucruri si asta nu-mi place.

O zic o singura data si cat de clar pot eu. Nu sunt de acord cu modul de gandire a lui Seth si cu felul sau de a pune problema. Nu v-ati gandit ca poate nu vreau sa-mi incep viata sexuala cu o curva/prostituata? Poate vreau si eu mai mult de atat, nu basme, dar ceva mai mult, ceva mai intim, mai placut. Sa simt si eu ceva, nu sa vad o tipa care se uita in tavan in timp ce i-o trag si care apoi intinde mana sa-i dau banii. Nu v-ati gandit ca poate nu pun sexul pe cel mai inalt piedestal chiar si cand imi doresc sa o fac? Nu v-ati gandit ca poate acum la varsta asta caut sa ajung la o relatie si nu la sex asa aiurea pe aici si pe dincolo? Nu v-ati gandit ca acum, in perioada asta, nu mai am chef de sex si de relatii pentru ca am indoieli atat cand vine vorba de femei cat si cand vine vorba de mine? Ca ma uit acum la femei si simt o oarecare dezamagire si confuzie si ca ma uit la mine si ma indoiesc de mine ca potential amant, iubit, chiar si ca om? Nu v-ati gandit ca poate am si eu temerile mele si sperantele mele, ca si eu imi doresc anumite lucruri asa cum si voi va doriti anumite lucruri? Nu v-ati gandit ca si eu incerc sa-mi vad pozitia in lumea asta (unde ma incadrez eu adica) dar si in viata mea si ca, uneori, asa cum e acum de exemplu dupa vara asta, nici nu mai stiu ce sa cred, unde sa ma mai pun sa am si eu putina perspectiva asupra lucrurilor si a viitorului meu? Dar nu, voi dati-o cu Seth. Ce conteaza ca eu vad lucrurile altfel si ma raportez altfel la lucrurile astea.

I-am banat ip-ul lui Seth. Sper ca va merge. Daca are ip dinamic atunci probabil voi mai da aici de el, dar il voi bana din nou, si din nou, si din nou, de oricate ori e necesar. Plus toate comentariile sale de acum incolo, daca vor mai fi, vor fi sterse. In caz ca gluma se ingroasa o sa trec la moderarea comentariilor.

Mi-am dorit ca acest blog sa fie un loc unde sa reusesc chiar sa ma exprim, orice as zice. Sa pot zice orice. Mi-am zis, daca nu aici atunci unde? Si ma vad acum in pozitia de a ma cenzura, de a tace din gura pentru ca trebuie sa ma intreb oare cati altii mai sunt de acord cu Seth sau cu personaje ca el, oare nu exagerez si ii stresez pe cei care ma citesc, oare intrec masura? Oare nu e mai bine sa tac? Si asta nu-mi place. Tac peste tot. Trebuie sa tac si aici?

Trebuie sa iau o pozitie si sa ma gandesc cat de mult conteaza blogul asta pentru mine (ca fiind parte din mine) si pana unde sunt dispus sa merg cu el. Si imi doresc sa am libertatea, atat cat se poate, de a ma exprima aici. Iar daca asta va face sa nu ma mai inteleg cu anumite persoane atunci asa sa fie.

Nu scriu acest blog ca sa am parte de mila, de compatimire, sau, cine stie, sa ametesc pe una sa faca sex cu mine. Pur si simplu scriu, si atat. Scriu si imi traiesc viata, scriu si imi traiesc viata si tot asa. Blogul asta nu l-am facut cu alte ganduri decat sa scriu in el.

Acum o sa revin la vechea mea viata (lucru ptr care Z.e m-a certat; stiu si imi pare rau ca te voi dezamagi). In momentul asta nu stiu unde sa merg si nici nu stiu daca vreau sa merg in alta parte. Nu mai vreau sa mai visez si sa sper la niste lucruri, nu mai vreau sa ma mai indoiesc, nu mai vreau sa ma mai gandesc la una si la alta. Vreau doar o stare de "zen". Da, imi doresc mai mult de atat dar... now it's over. Cel putin pana vara viitoare. E un fel de exil autoimpus, daca are sens ce am zis. Nu-mi place si simt ca nu e cel mai bun lucru pe care-l fac (va afecta niste lucruri in relatia mea cu unii dintre voi) dar mi-l voi impune.

Asta va fi ultima postare mai "directa" si mai serioasa. De acum incolo, ptr o perioada, voi incerca sa scriu in "pe foi albe", sa pun melodii sau sa scriu chestii mai light ori mai scurte.

Si va las si mailul lui Seth (calatorulvesnic@yahoo.com). Pentru cei care simtiti asa nevoia sa fiti de acord cu el. Sunt sigur ca aveti ce discuta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on joi, septembrie 13, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.