Author: No One
•luni, septembrie 17, 2012
*ne stim de pe un site de socializare unde am schimbat un numar de mesaje. am vorbit aseara pe mess, o conversatie care mi-a placut si care banuiesc ca si ei i-a placut. ma gandeam azi ca abia astept sa mai vorbesc cu ea. intra pe mess. ieiii, sunt entuziasmat in felul meu. 

Eu: buna :)
*astept putin timp
Eu: hello :P
Eu: poate asa merge :))
Ea: hey
Eu: cum a fost ziua ta?
Ea: asa si asa
*astept sa mai zica ceva. nu zice. dap, entuziasmul ei trece prin acoperis. ma gandesc sa nu mai scriu, de ce as mai face-o? astept. hai totusi sa mai scriu ceva, poate va raspunde.
Eu: cum a fost expetimentul de aseara cand te-ai dus la culcare
*nimic. mai asteptam un timp.
Eu: ce faci acum?
*nimic. mai asteptam ceva timp, in timp ce ma gandesc sa nu o mai deranjez altadata. totusi ma conving sa ii atrag putin atentia.
Eu: ma simt putin ignorat aici :P
*nimic. nu mai scriu nimic. mai astept un timp ceva mai lung pana iese de pe mess.

Chiar mi-a placut conversatia de aseara. Si mi-ar fi placut sa mai vorbim. Chiar si acum as vrea. Dar ohh well, asta e, nu o sa mai deranjez de acum incolo.

Si stiu ca daca nu voi mai da nici un semn nici ea nu va mai da. Yeap, e o regula care am invatat-o de mult.

Dap, first world problem indeed :P

Later Edit: cand mi-am deschis calculatorul in seara asta am vazut ca mi-a raspuns in sfarsit. Am gasit-o online asa ca am discutat putin. Am inteles ca a avut/are o zi grea, asa ca am incercat sa fiu intelegator. Totusi nu-mi place stilul asta la oameni cand au o zi proasta sau au un mood prost sa nu zica ce au, in ideea sa intelegi si tu ce se intampla. Si revenind la ea pe la sfarsit iar m-a lasat cu propozitiile in aer. So, una peste alta, we live to talk another day. Dar nu o sa mai fiu entuziasmat de data asta.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, septembrie 17, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.