Author: No One
•marți, septembrie 18, 2012
Unul din lucrurile cele mai bune pe care le pot face ca om e sa stiu sa merg mai departe, in orice situatie. Si sa incerc sa nu ranesc pe nimeni in timp ce fac asta.

Si fara legatura directa cu ce am scris mai sus, l-am citit astazi pe Pitici Gratis. N-as vrea sa devin ca el. Si nici ca Seth, care tot pe acolo este. Desi risc, cu cinisnul si pesimismul meu care creste, sa ma trezesc intr-o zi ca ei. Macar la vorbe.

O poza care-mi place.


De ce zic ca sunt de pe Pluto? E cea mai departata "planeta" din Sistemul Solar (de fapt nici nu mai e considerata o planeta ca celelalte), e rece si de gheata, e asa departata ca nimeni nu prea stie concret ceva despre ea, e la margine, e mica, e ca si cum nici nu ar exista si ea, zic eu, nu priveste inspre Soare ci inspre spatiu (cine stie poate intr-o zi se va desprinde si va pleca de capul ei prin Univers). Plus, nu e Marte, nici Venus, locul unde stau barbatii si respectiv femeile. Cu cat mai departe de Venus, Pamant si Marte (unde se afla oamenii) cu atat mai bine.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on marți, septembrie 18, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.