Author: No One
•duminică, septembrie 23, 2012
Mi-am facut un gratar din carne de pui, si mancand numai carnea asta (data cu condimente) cu paine si inmuiata periodic intr-o combinatie de ketchup, sos de usturoi si sos de maioneza, ma gandeam, cu ironie asa, cat de sanatos mananc. Macar bine ca nu fumez, sau beau, sau nu ma droghez (nici macar nu am fumat weed sau marijuana sau joint sau cum s-o numi) :))

Si imi plac cat de curajosi si inconstienti sunt viciosii nostri de azi si de ieri. Cat de la "maxim" isi traiesc ei viata, cum stau ei cu nasul pe sus cand trec prin fata vietii (si a ideii de moarte), cat de incapatanati si ofensati sunt ei cand le arati ca nu fac bine ceea ce fac. Cand esti tanar esti tot timpul curajos in fata mortii :)) Numai cand treci de 40-45 de ani incepi sa te plangi de una, de alta :) Si atunci incepe distractia ;)

Die young, you say? Ahahahaha :) Nope, imi pare rau sa te dezamagesc. Majoritatea dintre noi vom muri mai incolo de o boala, fie macinati de ea la batranete (desi treaba poate sa inceapa de la vreo 40 de ani), fie instant, pe loc (un infarct poate, ca si asa e popular). Restul vor muri intr-un accident, de orice fel. Poate cu putin noroc cativa dintre voi vor muri la batranete in somn. Bine, poti muri si tanar, caci cancerul sau accidentul de masina nu face discriminare.

Apropo, cred ca mortalitatea infantila in Romania e una din cele mai mari din Europa. Asta daca vrei sa incepi de acolo :)

Toti avem vicii intr-un fel sau in altul. Si toti pe care-i stiu si care au ajuns sa treaca peste 40 de ani ii vad cum incep sa se planga ba de una, ba de alta. Si ei au fost curajosi candva in tineretea lor. Si nu au murit atunci.

Cat despre mine? Desi nu sunt curajos sunt la fel de inconstient ca si voi. Numai ca eu stiu ca o sa crap la un moment dat si nu in cel mai stralucit fel. Am avut un accident de masina la 13 ani (nu grav) si de atunci m-am prins ca pot muri din orice rahat (de aici probabil si anxietatea mea de peste ani). Merg pe strada si imi cade o caramida in cap. Game over.

Eu nu sunt incapatanat si ofensat in legatura cu viciile mele. Asta daca nu luati lipsa activitatii sexuale ca viciu :)) Acolo sunt incapatanat si ofensat :D Mi-am dat seama ca e un subiect pe care nu vreau sa-l mai dezbat cu oamenii. Pe asta il tin pentru mine.

Si la final, cand zic vicii ma refer la tot ceea ce va poate veni in minte in legatura cu asta, nu numai la chestiile arhicunoscute.

ps: stiu unu pe care l-am intalnit care a facut infarct la 32 de ani. Si tot avea, atunci cand l-am intalnit, 120 de kile si consuma carne la greu :)) Si cand te gandesti ca avea sotie si doua fete... Ehh, cand zic ca oamenii se considera curajosi si sunt inconstienti nu cred ca vorbesc prostii.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on duminică, septembrie 23, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.