Author: No One
•miercuri, octombrie 31, 2012
Revin aici oarecum schimbat. Nu stiu ce vreau sa reaprind. Poate vreau sa stiu ca am din nou atentie. Poate vreau si sa ma afund in ceva. Poate vreau sa o iau razna aici.

Viata mea e stupida acum. M-am indepartat si de interactiunea virtuala in acest timp. Nu mai vorbesc cu nimeni pe net. Oarecum. Am vorbit din nou dupa daou luni cu Gladiola acum cateva zile dar a fost o scurta conversatie in care mi-am dat seama ca pot fi aiurea si ca e mai bine sa o las in pace si pe ea. Si pe ea si pe altii. Nu mai am chef de oameni acum.

Ma chinui sa ma uit la tastatura acum caci e neagra si e intuneric aici. In rest viata e stupida cum am zis. Stau mai mult prin casa. Simt ca m-am schimbat si nu chiar in bine, si ca m-am impins inspre asta. Incerc sa imi dau seama cum sa explic dar se pare ca odata ce sunt la calculator pur si simplu nu-mi mai vin cuvintele asa de usor.

Ma scufund in mine si cred ca voi face mai greu pentru cei care vor interactiona cu mine sa ajunga la mine. E ce voi ati numi uracios sau aricios. Simt nevoia masochista de a-i da pe toti la o parte, desi undeva in interior imi doresc ca cineva sa ramana acolo pe baricade si sa ajunga intr-un final la mine. Dar voi face treaba asta mai grea pentru altii. Stiu ca oamenii sunt puturosi cand e vorba sa depuna eforturi pentru a ajunge la altii, asa cum probabil sunt si eu, asa ca nu ma astept la minuni. Stiu cum bate vantul in zona asta.

De ce oare cand stau intins pe canapea imi vin tot timpul cuvintele in minte pe care sa le scriu aici, fie ca sunt bune sau rele, dar cand ma asez aici pur si simplu nu mai vine nimic asa de la sine. Ei bine, ma opresc aici.

This entry was posted on miercuri, octombrie 31, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.