Author: No One
•marți, octombrie 09, 2012
Iti dai seama cat de mult le pasa oamenilor de tine dupa cata atentie iti dau (sau: how much shit they give about you).

Si totusi desi cred ca asta e valabila in cazul meu, asta s-ar putea sa nu fie valabila si in alte cazuri. De exemplu daca primesti multa atentie de la oameni asta inseamna ca oamenilor respectivi le pasa de tine? Atentie nu este egal cu a ii pasa cuiva de tine. Sau, de exemplu, eu am darul asta "minunat" de a nu depune eforturi de a da atentie unor oameni desi imi pasa de ei. Asa ca logica mea de mai sus are gauri in ea.

Si totusi nu pot sa nu o spun, subiectiv vorbind, ca totusi mi se aplica.

Si daca mi se aplica atunci cine e (mai) vinovat pentru asta? Ei care nu o fac sau eu care nu ii incurajez sa o faca?

ta hand om dig cititorule
 
This entry was posted on marți, octombrie 09, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.