Author: No One
•luni, octombrie 22, 2012
Daca as avea curaj si daca as avea posibilitatea as pleca in lume. Oriunde. As lasa casa asta unde stau, as lasa oamenii in urma si m-as duce. La inceput de curiozitate sa vad daca viata asta nomada mi-ar prii. Si daca ar fi asa atunci asta as incerca sa fac in restul vietii mele. Sa ma duc din loc in loc. Nu as vrea sa am un loc de munca stabil la un birou. Nu. Probabil nu mi-as face o familie. As fi doar eu, un calator prin lumea asta. Nu e vorba de o dorinta de a vedea lumea, de vedea locuri, nu neaparat, ci e mai degraba dorinta mea de a fi calator, de a-mi trai un destin. Poate intr-o zi m-as satura si m-as aseza undeva la locul meu. Dar sper sa fie cat mai tarziu posibil. Nu vreau, poate, sa apartin undeva sau cuiva. Poate as vrea sa-mi duc singuratatea la un alt nivel. Nu stiu, dar daca as putea as face-o. Macar sa vad daca mi se potriveste.

Dar e putin probabil. Am nevoie de o anumita siguranta sa fac asta, siguranta pe care nu o am. Oricum in mintea mea povestea asta e putin putin mai fantastica :P Pana la urma e o poveste, o fantezie.

ta hand om dig cititorule

This entry was posted on luni, octombrie 22, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.