Author: No One
•marți, noiembrie 06, 2012
Ma uit asa din click in click pe FB si gasesc numai tzarani si tzarancutze Genul ala de oameni pe care nici nu stii ca exista pe lumea asta. Probabil ca sunt mai prostut eu ptr ca nu sunt intr-o situatie sa ma intalnesc cu ei zi de zi. Asa ca sunt ferit de realitate. Dar si cand ii vad ma loveste realitatea in toata splendoarea sa. Se pare ca eu traiesc in alta lume. Ati putea zice in interiorul meu, in "lumea" mea. Si acolo nu ma intalnesc cu astfel de specimene. Dar probabil e doar o chestiune de timp cand si eu voi fi pus la punct de viata si voi avea de a face cu ei ceva mai mult decat sa trec pe langa ei pe strada. Pana atunci sunt protejat si izolat in lumea mea de lumea reala. Aia urata adica. Ca trag nadejde ca exista si o lume reala frumoasa.

In rest abia am terminat de vazut un film cu Chloe Moretz si am luat de la biblioteca niste carti de Soljeniţîn pe care le voi citi azi, maine.

Urata lumea asta cand o privesti din interior.

This entry was posted on marți, noiembrie 06, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.