Author: No One
•miercuri, noiembrie 14, 2012
Iar vreau sa vorbesc cu cineva. Si stiu de unde vine. Am lasat un mail unei persoane, care nu e din Ro, ca atunci cand vine prin tara sa imi dea un semn, poate stam la o vorba. Mi-ar placea sa vorbesc cu ea. Dar desi ma gandesc cum e sa vorbesc cu ea sau ce am putea sa discutam, incerc impotriva oricaror ganduri sa nu am asteptari. Poate nu ajunge sa-l citeasca si se pierde undeva printre celelalte mailuri, poate il citeste si apoi uita, poate nu vrea, poate i se face frica si nu imi raspunde. Asa ca incerc sa nu ma alimentez cu asteptari ptr ca asa voi fi dezamagit. Si nici nu ii voi mai scrie sau ii voi aduce aminte despre asta ptr ca nu vreau sa o bat pe umar de fiecare data cu asta. Si nici nu imi place sa insist ca sa ma vad cu sacii in caruta. O data e de ajuns, daca nu vom vorbi, nu o vom face.

De ce cu ea? Ptr ca simt ca ar putea sa ma asculte si sa ne intelegem bine (si poate sa ma inteleaga), ptr ca vreau sa am incredere in ea, ptr ca am nevoie sa vorbesc cu cineva si poate ea ar fi acel cineva. Si ptr ca, ma gandesc acum, o vad intr-o lumina buna si mi-e draga datorita chestiei asteia. Nu ma gandesc la mai mult de o data si o discutie. Doar vreau sa vorbesc cu cineva.

Sunt pe site-ul asta de socializare OkCupid si mai intru cand am chef de viata. Cred ca, in secret, o fac ptr ca vreau sa vorbesc cu cineva. Las mesaje ici si colo dar nimic. Cel mult se uita la profilul meu. Mai primesc cu pipeta un mesaj la care raspund si care nu e urmat de un doilea. Asa ca ptr mine Okcupid e de cacat. Sunt cam radical in ce spun si probabil asa este, dar am senzatia asta tampita ca trebuie sa pup in cur pe una sau pe alta ca sa vorbeasca cu mine. Fuck you. Acum ii inteleg pe tipii care se uita la tipe si vad numai printese simandicoase. Dar vad si partea lor, a tipelor, care sunt bombardate constant cu mesaje de la idioti si nesimtiti. Asa ca cei ca mine sunt prinsi in rahatul asta.

E asa de trist cand femeile cer sa fie vazute asa cum sunt ele dar cer de la noi sa ne dam peste cap sa fim ce vor ele si nu ce suntem noi. Generalizez dar exista si ideea asta. "Ne vom da noi seama pana la urma" Nu, nu va veti da seama. Probabil ptr ca atunci cand va trece unul prin fata voastra nu veti fi atente. Va veti uita dupa altceva, veti astepta altceva, veti visa altceva. Si cand va veti prinde (daca o veti face), tipul probabil deja a trecut.

Aceeasi chestie cred ca se poate aplica si barbatiilor care cer de la femei sa fie ce vor ei (probabil o pitipoanca de late night show) si se plang, intre timp, unde sunt femeile adevarate. Pai alea au trecut pe sub nasul vostru cand voi va uitati dupa silicoane.

Traim intr-o lume trist de stupida. Si din pacate ea naste victime colaterale care la randul lor vor naste intr-o zi alte victime colaterale.

Dar ca sa rasfrang lumea la lumea din interiorul meu, eu acum vreau sa vorbesc cu cineva. Mai bine zis sa simt ca intradevar vorbesc. Dar vreau sa fie cineva ales de mine :)) (rad eu autoironic) so... . So.

ps: fara legatura cu ce am scris, doar ca imi place cum suna... o melodie



ps2: recitind ce am scris am ajuns la concluzia ca un blog personal nu trebuie sa fie politically correct

This entry was posted on miercuri, noiembrie 14, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.