Author: No One
•sâmbătă, noiembrie 24, 2012
Buna copiii :) Da, ma tot jeneaza rinichii dar nu ne intereseaza asta acum. Hai sa va zic o chestie mica ce am auzit si ma priveste si pe mine se pare.

Maica-mea are o prietena (o stiu si eu, ne cunoastem bine), ea are o fata si fata asta are o colega. Si ce aflu eu azi, dupa ce ma trezesc din somn? Ca colega respectiva, fata de 18 ani, impliniti acum cateva saptamani, m-a vazut la biroul prietenei mamei si i-am cazut cu tronc. Am aflat ca (colega adica) s-a suparat pe fata prietenei ca nu m-a invitat si pe mine la ziua ei. Fata e amorezata se pare, din ce aud :)) Adica de astă vara pana acum, daca ma vroia la ziua ei de nastere. Ce sa le faci fetelor astea de 18 ani :P Sincer, eu nici n-am retinut-o asta vara. Stiu ca par mistocar dar nu o cunosc si desi le stiu pe prietena mamei si fata ei, nu tin legatura cu ele. Asa ca e de inteles de ce fata nu a pus o vorba la mine sa ajung la ziua colegei ei. Plus ca e o pustoaica amorezata de 18 ani. Ce sa fac eu cu ea? E mica, nu o cunosc deloc si nu stiu cum arata (ptr ca sunt superficial, v-am zis :)) ) E putin flatant dar va trece peste asta. Si nici nu sunt boyfriend material acum (sincer nici nu stiu cand voi fi). N-am chef de chestii de astea cu inimioare si plimbat prin parc. Sunt prea blazat ptr prostii din astea. Pustoaicele pot sa viseze la basme in continuare, intr-o buna zi se vor linisti si ele.

Poate par dur si aiurea aici dar asta e.

ps: stiu ca e corect "voia" si nu "vroia" dar, imi pare rau, aici eu fac regulile. Adica imi permit sa o fac pe agramatul. Dar numai aici totusi.

ps 2: stiti ce mi-ar fi atras atentia? Daca ar fi pus mana pe telefon (atat mama cat si fiica ei il stiu, l-ar fi putut afla de la ele) si m-ar fi sunat. Dar fetele sunt fete. Dupa ciresi si alte prostii :P

This entry was posted on sâmbătă, noiembrie 24, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.