Author: No One
•duminică, decembrie 09, 2012
Tocmai m-am intors de la votare si ca orice cetatean constiincios mi-am facut datoria catre tara, Basescu si clasa noastra politica. Asa ca nevrand sa supar pe nimeni, dupa ce am primit stampila si cele doua buletine de vot, am purces la stampilarea fiecarei casute pe care am vazut-o. Din pacate mi s-a terminat tusul pana sa bifez toate casutele de la Camera Deputatilor. Imi cer scuze pe aceasta cale celor carora nu le-am bifat casuta. Dar totusi am reusit sa bifez cat am putut de multe in ambele buletine de vot.

Va multumesc si ne vedem la urmatorul scrutin electoral. Oricand va fi acela.
 
This entry was posted on duminică, decembrie 09, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.