Author: No One
•duminică, ianuarie 20, 2013
in a lil' bit o' conflict in legatura cu postarea de ieri. parca era de ieri. dar sunt obosit asa ca... scriem? deja par nebun, ce se poate intampla mai rau? :)

hai sa-mi adun gandurile. vroiam sa scriu despre ceva. nu neaparat, nu e o urgenta, dar daca tot ma simt in spiritul "artistic" de a scrie, hai sa o facem.

ma consider normal. daca e sa ma pui langa ideea de socializare, exprimare, relationare, traire a vietii, stiti voi, tot carîmbul, ca ati citit blogul asta, atunci nu intru in categoria normalului, nu? un normal standard e o persoana sociala, relationare optima cu oamenii, o viata traita, relatie, slujba, poate la varsta mea casatorie, copii, adult. asta e normalitatea, nu? in ideea asta atunci ptr altii as fi ciudat, dar eu ma consider normal. consider ca sunt normal. ptr mine a fi normal e mai mult sa nu fii un descreierat, mitoman, criminal... sa nu faci rau altcuiva adica. sa duci o viata calma si civilizata care sa nu degenereze in a face rau.

cred oare ca as putea fi mai mult decat sunt acum? da. as putea sa am o viata mai buna. normala in ochii altora. dar eu vreau sa fiu multumit cu ce am, cu cine sunt acum si cu alegerile mele (a nu alege e tot o alegere).

am senzatia ca am vorbit cu persoane prin intermediul blogului care m-au citit si au gasit la mine o anumita ciudatenie care poate e (sau o vad) si in ei. dar raspunsul meu e "dar eu ma consider normal" nu ptr ca ma cred mai bun ci ptr ca in mine asta e realitatea mea. stiu ca poate ptr altii pot parea ciudat dar nu vreau sa ma consider asa in interiorul meu. ptr ca daca m-as considera ciudat cumva m-as nega, mi-ar fi rusine cu cine sunt, cu ce am ales, cu ce fac, cu ce zic.

asa ca dragii mei, luand in considerare unde sunt acum, eu sunt cel mai normal om de pe pamant :)))

si ca sa va arata ce inseamna arta de a filma va las aceasta scurta secventa. nu e dintr-un film, ci e un test facut unei camere digitale. actorul il stiti, iar cel ce a filmat e David Fincher. foarte noir si tineti minte, singura lumina care lumineaza cadrul ala (fata) e de la chibrit.


This entry was posted on duminică, ianuarie 20, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.