Author: No One
•miercuri, ianuarie 23, 2013
Am avut putin neplacuta surpriza sa vad ca am bookmark la blogul asta intr-un calculator pe care l-am folosit la prietenii mei. Greseala mea a fost ca mi-am accesat contul blogger de pe calculatorul lor si cumva asta a dus la adresa mea de aici. Si astfel cineva l-a descoperit si i-a dat bookmark. Nu am accesat adresa asta direct din browser, iar pagina de login la blogger am facut-o prin google, dar am dat vizualizare blog din meniul blogger si asa adresa a ajuns, si a ramas, in browsing history. Asta sa ma invete minte sa nu imi mai accesez blogu, in nici un fel, de pe un calculator al cuiva pe care-l cunosc si nu stie de acest blog.

ps: scriu aceasta postare de pe calculatorul cu pricina
pps: sper sa nu-si fi dat seama ca e chiar al meu, si daca totusi si-a dat seama, sa fii citit numai chestii usoare
ppps: exista posibilitatea sa il fii gasit prin alt blog sau prin google, dar ar fi o mare coincidenta, mai ales ca n-am trafic asa de mare

This entry was posted on miercuri, ianuarie 23, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.