Author: No One
•joi, ianuarie 17, 2013
Imi place faza cand cineva posteaza o poza in care este un mesaj de incurajare (de aia zen zic eu) si toata faza e in legatura cu el/ea, nu cu noi cei ce citim. El e cel care "tremura" acolo in interiorul lui si se incurajeaza (chiar daca nu-si da seama) ca poate poate el e de fapt mai mult decat este el, sau viata lui, in realitate. Nah ca am zis-o.

"Vai, descoperire, ce creatura minunata sunt eu de fapt in realitate, nici nu stiam, asa ca postez o imagine in care sa incurajez lumea sa vada cum e de fapt (buna, minunata, desteapta, blablabla), cand de fapt, inconstient sau nu, eu ma simt cu morcovul in cur ca sunt la fel de stupid ca oricare muritor de pe lumea asta"

Si daca tot suntem aici... (desi bitchy e cam dur dar totusi "out of context " e corect chiar si "justify", a unui mod de gandire sau mai rar, dupa mine, a unei actiuni. ehh, dar ce nu ne-am face fara citatele lui Marylin si female empowerment)


ps: confession - as fi postat-o initial pe faisbuc dar sunt las (ptr ca acolo am vazut o poza care m-a facut sa scriu asta). imi zic ca macar pe blog pot sa fac ce vreau eu (si cu mai mici repercursiuni de asemenea). faisbucu tb sa ramana ptr chestii usurele in care toata lumea isi adreseaza cuvinte frumoase si totul e minunat :)

|
This entry was posted on joi, ianuarie 17, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.