Author: No One
•miercuri, martie 13, 2013
Ma uit peste linkurile de blog dintr-un blog, Bloguri pe care le stiam nu mai sunt. Si bloguri pe care le citeam eu mai demult nu mai sunt (unele au ramas inca in blogroll-ul meu cred). Asta e viata pe net: azi esti aici, maine nu mai esti. Uneori fara nici o explicatie. Paff, and you're gone.

Si mai ramanem noi nebunii, care inca scriem dupa atata timp. Inca ne mai incapatanam sa continuam. Din comoditate, din inertie, din obisnuita. Dupa ce scrii un timp un blog personal te uzezi, nu mai ai acel avant. Dar noi nebunii continuam. Eu de exemplu nici nu mai stiu ce imi aduce folositor blogul asta dar tot scriu. Scriu mai rar decat o faceam si o fac izolat, din ce in ce mai izolat. Scriu din 4 iulie 2009. 3 ani si 8 luni. Si voi mai scrie, oricat de rar va fi. Si cand nu o voi mai face, asa cum am zis aici mai demult, il voi lasa asa sa existe pana va cadea bloggerul sau netul.

M-am schimbat in acesti 3 ani si 8 luni. Cel ce a inceput atunci nu mai e (macar in unele aspecte) cel ce scrie acum aici. Am avut unele asteptari ale mele de la blogul asta, de ce ar trebui sa-mi aduca, si m-am lamurit ca nu e cazul.

Stiu alti nebuni care scriu si de mai demult. Specific din nou: blog pur personal. Nu cu retele, stiri, editoriale, funfacts si altele. Nu exercitii de literatura. Ma gandesc ca asta nu e o chestiei in care sa rezisti mult. Nu, nu e uz psihic :)) Ci nu mai ai ce sa zici la un moment dat, te plictisesti, mergi mai departe si uiti. Vad atatea bloguri incepute si esuate la tarm dupa cateva luni, un an, 2 ani.

Recunosc, imi place ideea romantica de inca a fi cand altii s-au dus de mult sau au renuntat mai usor. De a fi singurul, sau printre putinii care mai sunt.

As fi vrut sa zic ca sunteti stucked with me :)) Dar nu e adevarat. Aveti si ati avut, asa cum e peste tot pe net, posibilitatea de a inchide si de a merge mai departe. Nu, de fapt netul e cel stucked with me :))

LE: o postare din trecut. Tot timpul pare ca scriai mai frumos cand citesti ceva mai vechi scris de tine :) Dintre toate blogurile catre care am dat tag numai 2 mai stau in picioare (apostolii, in general, intotdeuna au avut o nebunie a lor). Si e o postare care zice cateva chestii despre mine. Chestii cu care si acum sunt de acord :)


This entry was posted on miercuri, martie 13, 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.