Author: No One
•marți, martie 19, 2013
Inainte sa scriu (ceea ce e ironic caci scriu chiar acum) o sa precizez ca nu scriu aceasta postare ptr ca mi-a atras cineva atentia asupra a ceva ce scriu aici. Mi-a venit in minte cand ma gandeam la FB azi-noapte.

Am un singur cont de FB, cel cu numele acesta. Nu am cu numele meu real desi mi-am facut unul asta vara (ca sa vb cu cineva, ceea ce n-am reusit) ptr 2-3 saptamani (pe care, se intelege, l-am inchis). Nu imi fac cu datele reale ptr ca nu cred ca cunosc destule persoane sa merite un cont, desi daca ma chinui putin poate pot sa strang mai multi decat imi imaginez. Dar n-are rost sa stie cei care ma stiu in realitate ce fac, unde sunt, ce zic. Asta e treaba mea. Au mail, mess, numar de telefon, cred ca e de ajuns. Plus nu imi place sa pun date personale, si nici poze cu mine la o adica, pe net. Sunt sigur ca am parut suspect ptr unii din cei ce sunt pe contul meu existent ca nu am si unul cu numele meu real si cu poze. Nu am si nu incerc sa ascund existenta unuia.

Am 4 mailuri
  • unul (cel cu "we3") care era destinat blogului astuia si in care userul apare cu numele meu de aici
  • unul ptr mess
  • unul ptr anumite conturi
  • si unul cu numele meu real in el ptr cei care ma stiu si nu pot sa le dau celelalte mailuri
Atata vreme cat am avut primul mail (we3) aici in profil au fost cateva persoane care m-au adaugat in mess cu acesta si cand am incercat sa le trec pe mailul ptr mess li s-a parut suspect. Primul e ptr vorbit pe mail cu diferite persoane ce ma cunosc numai cu numele de pe blog iar al doilea e cel in care am toate contactele (atat cei care ma stiu numai virtual cat si ceilalti). Ar fi fost stupid sa il folosesc pe cel cu John si ptr cei care nu stiu de blog, asa ca mi-am facut un mail numai ptr mess ca sa nu ma plimb de colo colo.

Alte conturi: unul de YouTube pe care doar comentez, unul de Trilulilu pe care nu am mai pus de mult ceva, unul de Twitter, mai multe forumuri (din care cred ca folosesc unul frecvent si alte 3 rar sau foarte rar), un cont Okazii sub alt nume, un cont Wordpress la care nu mai stiu parola (inainte de blogger am vrut sa imi fac pe wordpress), un cont Vplay, un cont OkCupid (cred ca singurul cu numele meu si cu poze :P), un cont Skype pe care nu-l folosesc, un cont Scribd, un cont Deviantart pe care nu-l folosesc, un cont Soundcloud pe care nu-l folosesc, un cont Regielive, un cont Titrari.ro, 3 conturi ptr magazine de comics si unul ptr carti in engleza, un cont ptr un site de stats si ptr unul de blocat IP-uri, un cont ptr un site romanesc de torrente (am si pe Piratebay dar nu-l folosesc ca n-am la ce).

Cred ca inca tin minte parolele ptr majoritatea (cele pe care le folosesc).

De ce am inchis comentariile
  • ptr ca nu mai voiam sa mi se faca observatii despre ceea ce scriu si ptr ca pentru unele persoane chiar mi-era rusine sau ma simteam aiurea ca nu stiam ce sa le raspund cand de exemplu ma incurajau sa fac ceva sau imi dadeau sfaturi
  • ptr ca nu mai voiam sa ma explic si sa simt ca ne tragem de sireturi in legatura cu viata mea
  • ptr ca nu mai voiam personaje gen Seth si mai ales (Seth in sine, de exemplu, nu m-ar fi deranjat) sa vad persoane despre care aveam o parere buna sa le ia partea (nu m-am asteptat la asta)
  • ptr ca nu mai vreau sa intru in contact sau sa iau legatura cu persoane noi ce vin aici
Mailul l-am scos din aceleasi motive. Singurul a ramas FB-ul.

O mica ironie e ca la inceput cand aveam moderare (si eram notificat ptr fiecare comentariu pe Tabloul de Bord) abia asteptam sa vad ca scrie acolo "ai un comentariu". Am avut unele zile in care il deschidem de mai multe ori sa vad ca poate poate apare un comentariu. Dupa, cand le-am dat liber, ma uitam frecvent in sectiunea comentarii daca a mai aparut ceva.

This entry was posted on marți, martie 19, 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.